Zadejte úlohu přímo z CloudTalku

Přidávejte kontakty, vytvářejte tickety, úkoly, editujte objednávky a jiné do vašeho CRM, Helpdesk či E-commerce řešení přímo z CloudTalku. Zefektivněte tím vaše pracovní procesy a vytvoříte efektivnější řešení pro hovory se zákazníky.

Umožněte vašim operátorům vytvářet úlohy, tickety či konverzace přímo z CloudTalku do vašich obchodních nástrojů, které již používáte.

  • Pokud máte například CloudTalk propojený s helpdesk řešením Help Scout, můžete vytvářet konverzace vašich zákazníků přímo v CloudTalku v průběhu hovoru se zákazníkem.
  • Po vytvoření se konverzace automaticky odešle do Help Scoutu, což zajistí, že oba vaše systémy budou mít vždy nejaktuálnější informace.
  • Pokud již vytvořené konverzace v CloudTalku upravíte, změny se automaticky projeví i v Help Scoutu.

Manuální vytváření a editování ticketů, konverzací, úkolů, poznámek a dalších možností vám umožňuje používat CloudTalk na všechno. Zlepšíte tak vaše řešení hovorů se zákazníky - operátoři se díky integraci nemusí přepínat do jiných systémů. Při propojení:

  • s E-commerce řešením (např. Shopify, Shoptet) lze editovat objednávky zákazníků přímo z CloudTalku
  • s Helpdesk řešením (např. LiveAgent, Help Scout, Intercom) lze vytvářet a editovat tickety, úkoly či konverzace zákazníků přímo z CloudTalku
  • s obchodními řešeními (např. SuperFaktura, Pohoda) lze editovat objednávky, faktury či například cenové nabídky přímo z CloudTalku
  • s CRM řešením (Microsoft Dynamics, ZohoCRM) lze vytvářet nové kontakty přímo z CloudTalku

Používání jednoho systému pomáhá zvyšovat efektivitu vašeho týmu a poskytuje lepší řešení při volání se zákazníky, čímž zlepšuje vaši zákaznickou podporu.

Přizpůsobujte údaje o ticketech, úlohách, konverzacích

Přímo v CloudTalku můžete upravovat údaje o ticketech podle vašich jedinečných obchodních potřeb. Podle toho, co integrace nabízejí, můžete upravovat:

  • předmět
  • obsah
  • status
  • prioritu
  • a další možnosti

To umožňuje vašim operátorům sledovat a aktualizovat tickety, aniž by museli opustit rozhraní CloudTalku. Díky tomu je vaše řešení při volání se zákazníky efektivnější - operátoři se nemusí přepínat ze systému do systému, a tento čas tak mohou věnovat vašim volajícím zákazníkům.

Automatická synchronizace zajišťuje aktuálnost údajů

Díky automatické synchronizaci se tickety, úlohy, konverzace či objednávky vytvořené ve vašem integrovaném systému (např. E-commerce, Helpdesk a jiné) stahují v pravidelných intervalech do CloudTalku - do detailu aktivity každého zákazníka.

Můžete se tak spolehnout, že oba systémy budou obsahovat vždy stejné a vždy aktuální informace o aktivitách vašich zákazníků, bez ohledu na to, který systém používáte.

Zadáváním úloh přímo z CloudTalku do vašich obchodních systémů optimalizujete práci vašich operátorů. Nebudou totiž muset pracovat s více různými systémy najednou.

Chtěli byste vědět více o našem řešení pro call centra s funkcí Zadejte úlohu přímo z CloudTalku? Poraďte se s našimi CloudTalk odborníky. Vyplňte kontaktní formulář níže a začněte s vaší zkušební verzí už dnes.
 

 

 


Vyzkoušejte si demo verzi zdarma

VYPLŇTE NÁSLEDUJÍCÍ FORMULÁŘ A ZLEPŠETE VAŠI KOMUNIKACI SE ZÁKAZNÍKY