Voicemail / Hlasová schránka vaší virtuální ústředny

Vytvořte individuální nebo skupinové hlasové odkazové schránky. Pokud vám volající zanechá hlasovou zprávu, víte si ji hned přehrát přímo z internetového prohlížeče odkudkoli a kdykoli.

S funkcí hlasova schránka vaší virtuální ústředny zajistíte, že vaše příchozí hovory nezůstanou nevyslechnuté ani mimo provozní hodiny vašeho call centra či v době obsazenosti všech operátorů. Přesměrování hovorů do hlasové schránky vaší virtuální ústředny umožňuje vašim zákazníkům zanechat hlasovou zprávu v době, kdy nejste dostupní.

Díky notifikacím a metrikám dokážete držet krok s potřebami zákazníků bez ohledu na to, kdy volají. Vytvořte individuální nebo skupinové hlasové odkazové schránky vaší virtuální ústředny. Zajistíte tak, že vzkaz od zákazníka se dostane k operátorovi nebo volací skupině, která umí nejlépe odpovídat jeho specifické otázky. Například vzkaz od zákazníka, který chtěl být přepojen na technickou podporu, pošlete buď přímo jednomu operátorovi z technické podpory, nebo celé volací skupině.

Vlastní volací hlášky pro hlasovou schránku vaší virtuální ústředny

CloudTalk hlasovou schránku lze jednoduše přizpůsobit vašim potřebám - včetně vlastních volacích hlášek. V CloudTalku můžete vytvořit vlastní hlášky pro vaši hlasovou schránku, které se přehrají volajícím. Nahrajte si například hlášku "Litujeme, žádný operátor momentálně není k dispozici. Ozveme se vám co nejdříve, jak to bude možné." Zákazník tak nebude muset čekat ve frontě na spojení s operátorem, čímž mu ušetříte čas.

Nastavení hlasové schránky vaší virtuální ústředny

Zajistěte efektivní využívání hlasové schránky prostřednictvím různých nastavení. Nastavte přesměrování hovorů do hlasové schránky v době, kdy volá nejvíce zákazníků, nebo když je vaše call centrum zavřeno. Zákazníci budou vědět, že se jejich problému budete v dohledné době věnovat a takto předejdete i přetížení operátorů.

Oznámení o zanechání vzkazu

Pokud vám zákazník zanechá hlasovou zprávu, víte ji hned najít v seznamu zmeškaných hovorů a přehrát přímo z internetového prohlížeče odkudkoli a kdykoli. V případě potřeby vám CloudTalk dokáže automaticky vytvořit email se samotnou nahrávkou a s informacemi o volajícím. Email rozešle kompetentním operátorům nebo volací skupině, což umožní včasné a relevantní odpovídání na hovory.

Metriky hlasové schránky

V CloudTalku můžete prohlédnout historii všech odkazů z hlasové schránky, které vidíte i v rámci grafů. Historie odkazů obsahuje tyto údaje:

  • který zákazník zanechal hlasový odkaz
  • kdy ho zanechal
  • z jakého čísla zanechal odkaz
  • možnost přehrát si samotnou nahrávku

Údaje získané na základě těchto metrik mohou manažeři využít při optimalizaci procesů a přizpůsobení vaší virtuální ústředny (call centra) aktuálním potřebám zákazníků.

S možností zanechání hlasových odkazů od vašich zákazníků, které jsou následně automaticky odeslány na vašich operátorů zlepšujete služby pro vaše zákazníky.

 

Chtěli byste vědět více o našem řešení pro virtuální ústřednu s funkcí Voicemail / Hlasová schránka? Poraďte se s našimi CloudTalk odborníky. Vyplňte kontaktní formulář níže a začněte s vaší zkušební verzí už dnes.


Vyzkoušejte si demo verzi zdarma

VYPLŇTE NÁSLEDUJÍCÍ FORMULÁŘ A ZLEPŠETE VAŠI KOMUNIKACI SE ZÁKAZNÍKY