Vlastní hlášky pro řešení vaší pobočkové ústředny

Úvodní hláška je vaše první interakce s volajícím zákazníkům. CloudTalk vám přináší možnost vytvoření vlastních hlášek, které budou přehrány volajícím v různých situacích podle potřeby (volání mimo provozní dobu, čekání na volného operátora atd.).

Díky našemu řešení pro pobočkovou ústřednu můžete svým volajícím zákazníkům přehrát hlášky, které lze na míru přizpůsobit podle vašich obchodních potřeb.

V intuitivním a jednoduchém rozhraní CloudTalku dokážete v samostatné záložce "Hlášky" vytvořit libovolný počet vlastních hlášek:

  • zvolíte interní název hlášky
  • nahrajete soubor ve formátu mp3
  • následně můžete začít využívat vaše vlastní volací hlášky pro různé situace a pro různé účely či přiřadit hlášky konkrétně k vašim kontaktům

Vlastními hláškami lze přizpůsobovat řešení vaší pobočkové ústředny potřebám vašich zákazníků, čímž zlepšujete jejich zkušenosti a vytváříte loajalitu k vaší značce.

Typy vlastních hlášek řešení pobočkové ústředny

  • Uvítací hláška. První interakce volajícího s vaší společností. Nahrajte například jednoduchou hlášku: "Dobrý den, dovolali jste se do kontaktního centra společnosti CloudTalk."
  • Hlášky v IVR menu. Vlastní hlášky v IVR menu poskytnou volajícímu ty správné informace. Přidejte si například hlášky o vašich otevíracích hodinách či stavu objednávek, a předejdete tak zbytečnému vytížení operátorů, kteří by jinak museli na tyto otázky odpovídat.
  • Hláška přehrána zákazníkům čekajícím v řadě na spojení s operátorem. Čekání zákazníků můžete zpestřit například příjemnou hudbou nebo vlastními hláškami. Nahrajte například hlášku: "Jste druhý v pořadí."
  • Vlastní hlášky v hlasové schránce. Když nemáte k dispozici volné operátory, volající zákazníci mohou být přesměrováni do hlasové schránky. Nahrajte proto vlastní hlášky pro hlasovou schránku, které si vyslechnou předtím, než zanechají vzkaz. Nahrajte například hlášku: "Litujeme, žádný operátor momentálně není k dispozici. Zanechte nám vzkaz a my se vám ozveme zpět."
  • Vlastní hlášky k přehrání mimo provozní hodiny pobočkové ústředny. Nahrajte vlastní hlášky, které se přehrají vašim volajícím zákazníkům v době, kdy je vaše pobočková ústředna zavřena. Zákazníkům můžete přehrát například vlastní hlášku: "Dobrý den, dovolali jste se mimo naše provozní hodiny. Váš hovor jsme zaznamenali. Ozveme se vám následující pracovní den. "
  • Vlastní pozdravy. Nahrajte a nastavte speciální pozdravy (např. sváteční), které vaši zákazníci vyslechnou mimo provozní hodiny. Vylepšíte tak zákaznickou zkušenost a zajistíte, že volající získají dostatečné množství informací o tom, kdy mohou očekávat vaši zpětnou vazbu.

Všechny vlastní hlášky v našem řešení pobočkové ústředny můžete jednoduše konfigurovat, upravovat či smazat kdykoli, když potřebujete.

Díky Vlastním hláškám se vaši zákazníci dozvědí ty správné informace.

 


Chtěli byste vědět více o našem řešení pro pobočkovou ústřednu s funkcí Vlastní hlášky? Poraďte sa s našimi CloudTalk odborníkmi. Vyplňte kontaktný formulár nižšie a začnite s vašou skúšobnou verziou už dnes.

14 ďnová bezplatná skušobná verze

Vyplňte formulář a vyzkoušejte si cloudové kontaktní centrum pro inovativní byznysy sami. Buďte společností, kterou chtějí vaši zákazníci. Set up zabere pouze 5 minut.

Zlepšete vaši zákaznickou podporu s CloudTalkem