Telefonní ústředna (PBX)

Telefonní ústředna založená na cloudu vám pomůže zefektivnit obsluhování hovorů, abyste se mohli plně soustředit na rozvoj podnikání. Díky CloudTalk Voice můžete bez problémů propojit všechna oddělení, pobočky a zaměstnance.

Business phone system by CloudTalk
CloudTalk Business phone system

Vytvořte si vlastní call centrum za 5 minut

Nikdy nebylo jednodušší nainstalovat si vlastní call centrum. CloudTalk Voice nahradí zastaralou telefonní ústřednu a umožní vám jednoduše přizpůsobit kapacity podle potřeby. Nemusíte investovat do drahého hardwaru ani najímat IT experty. Pokud máte připojení k internetu a sluchátka s mikrofonem, můžete okamžitě začít přijímat hovory.

VYZKOUŠET ZDARMA

Pokročilé analýzy pracují pro vás

CloudTalk Voice vám umožní efektivněji monitorovat a spravovat komunikaci v call centru. Během hovoru máte přístup k historii předchozích interakcí se zákazníkem a k poznámkám, takže můžete pracovat ještě produktivněji. Real-time analýzy můžete využít ke sledování hovorů, úrovně služeb nebo pocitů zákazníků, a díky tomu přijmete lepší rozhodnutí podložené daty.

VYZKOUŠET ZDARMA
CloudTalk Analytics for Business Phone System
 

Přístup k předchozím interakcím se zákazníkem a k poznámkám během hovoru znamená, že můžete pracovat efektivněji.

 

Můžete si prohlédnout záznamy o hovorech, nahrávky nebo pocity zákazníků spolu s dalšími metrikami, a tak zvýšit výkonnost call centra.

 

Komplexní statistiky o volacích skupinách, probíhajících hovorech či operátorech na jednom místě.


Výhody

CloudTalk Voice vám poskytne vysoký standard nabídky, péče a služeb pro řešení telefonní ústředny.

01
Jednoduché řízení
Díky internetovému administrátorskému rozhraní CloudTalku můžete své call centrum řídit jednoduše a v reálném čase, přidávat nových operátorů či telefonní čísla a kdykoliv nastavit vše, co potřebujete.
02
Nižší provozní náklady
S naší telefonní ústřednou (PBX) můžete výrazně snížit provozní náklady - nepotřebujete IT specialisty a nastavení služby zvládne i laik. CloudTalk navíc můžete spravovat v přehledném rozhraní, ke kterému stačí jen připojení na internet.
03
Telefonní ústředna dostupná odkudkoliv
CloudTalk je telefonní ústředna fungující na cloudu - na instalaci vám stačí založit si CloudTalk účet. Pokud však máte vlastní infrastrukturu, CloudTalk jednoduše nasadíme na ni. Naši telefonní ústřednu také můžete využívat z notebooku nebo mobilu.
04
Inteligentnější volání
Prerozdeľujte hovory rovnoměrně všem členům týmu a během hovoru se podívejte na předchozí interakce s daným volajícím, abyste zlepšili jeho zákaznickou zkušenost. Propojením CloudTalku s CRM, helpdeskem nebo jinými oblíbenými aplikacemi zvýšíte efektivitu práce a vyřešíte mnohé rutinní úkoly.
05
Servisní smlouva SLA
Ke všem telefonním ústřednám CloudTalku je možné uzavřít servisní smlouvu SLA, díky které vám garantujeme maximální spolehlivost a technickou podporu.
06
Spolehlivý provoz a nonstop monitoring

Děláme vše pro to, aby vaše údaje a hlasové služby byly v bezpečí. Všechny údaje (i samotný VoIP) jsou uloženy v zabezpečených centrech Amazon AWS a jsou nepřetržitě monitorovány odborníky v CloudTalku.

Funkce

Díky pokročilým funkcím CloudTalku se váš zážitek z telefonování posune na zcela nový level.

Integrate your active call center software with 500+ tools

Integrujte telefonní ústřednu s oblíbenými aplikacemi

CloudTalk Voice můžete jednoduše propojit s byznys nástroji, které již používáte, například Salesforce, Freshdesk, Help Scout apod. Využitím integrací vyřešíte každodenní rutinní činnosti, zvýšíte výkonnost týmu, zjednodušíte pracovní postupy a zajistíte, že se jakékoli změny automaticky aktualizují ve všech vašich systémech.


14 ďnová bezplatná skušobná verze

Vyplňte formulář a vyzkoušejte si cloudové kontaktní centrum pro inovativní byznysy sami. Buďte společností, kterou chtějí vaši zákazníci. Set up zabere pouze 5 minut.

Zlepšete vaši zákaznickou podporu s CloudTalkem