Řešení kontaktního centra s databází kontaktů

Sloučení všech vašich kontaktů na jedno místo. Pomocí integrace vám umožníme importovat do CloudTalku vaše kontakty z různých zdrojů. Operátoři tak budou pracovat výkonněji.

Rozširujte dennodenne databázu kontaktov vašich klientov v CloudTalku, aby ste vždy vedeli, kto vám volá, prípadne zefektívnili vaše outbound kampane.

Víme, jak důležité a cenné je mít na dnešním konkurenčním trhu vlastní, relevantní databázi kontaktů. Proto vám naše řešení pro kontaktní centra umožňuje snadno importovat seznam kontaktů z libovolného CSV souboru (textový soubor s různými hodnotami oddělenými symbolem), či propojit vaše byznys nástroje (např. CRM, Helpdesk, E-commerce), které již používáte.

Řešení kontaktního centra s databází kontaktů

Vaše kontakty můžete do CloudTalku importovat třemi způsoby:

  • Prostřednictvím integrací: Propojte CloudTalk s byznys nástroji, které již používáte a kontakty na vaše stálé, ale i potenciální klienty se budou synchronizovat automaticky ve stanovených časových intervalech.
  • CSV Import: Jedním klikem - nahráním CSV souboru (například z Excelu), importujete vaši databázi kontaktů do CloudTalku. Přímo v rozhraní najdete i template (šablonu), jak tento soubor vytvořit.
  • Manuální: V intuitivním rozhraní CloudTalku v záložce "Kontakty" můžete jednoduše přidat nového zákazníka s údaji, které od něho získáte. Lze mu i rovnou přiřadit preferovaného operátora, na kterého budou směrovány jeho hovory. Kontakt můžete díky naší funkci "Real-time zákaznická karta" vytvořit dokonce během hovoru s novým zákazníkem.

Po každém importu se vytvoří v CloudTalku nové kontakty a aktualizují se stávající kontakty s novými daty. Například, pokud jste ve vašem Helpdesk řešení změnili emailovou adresu stávajícímu zákazníkovi, změna se po synchronizaci automaticky projeví i v seznamu kontaktů v CloudTalku.

Jde o jednoduché řešení pro jakékoli kontaktní centrum, jak získávat a rozšiřovat databázi kontaktů na jednom místě. Váš tým tak bude mít neustálý přístup k objemu informací o vašich zákaznících, který potřebuje.

Výhody, které získáte importem vašich stávajících kontaktů do CloudTalku

Když synchronizujete kontaktní informace o zákaznících ze všech vašich obchodních nástrojů s CloudTalkem, vaše databáze klientů bude komplexnější. Navíc znalostmi alespoň základních údajů o zákaznících mohou vaši operátoři lépe pochopit jejich potřeby v případě, že vám zavolají. Kromě toho nebudou muset prohledávat více databází, aby našli kontakt či informaci, kterou hledají.

Vyplněním různých informací o každém zákazníkovi můžete zlepšit vaše prodeje. Pokud znáte věk či například společnost, ve které váš zákazník pracuje, můžete mu podle toho doporučit další produkty. Tyto informace můžete využívat například při vašich outbound kampaních, ale i v případě, že vám zákazník zavolá, protože se neumí rozhodnout, který produkt či službu si má koupit.

Přiřaďte tagy k vašim kontaktům

Vytvářejte a přiřazujte tagy k vašim kontaktům na základě stanovených priorit, komunikačního jazyka, objednávek a různých dalších kritérií. Jednoduše označte vaše kontakty podle všeho, co je rozhodující pro váš byznys. Podle tagů dokážete jednoduše identifikovat volající a efektivněji filtrovat vaše kontakty.

Zjednodušte vaše outbound kampaně

Seznam kontaktů vašich zákazníků na jednom místě, navíc relevantně označených, vám zjednoduší a zefektivní vaše outbound kampaně. Podle tagů si můžete vyfiltrovat relevantní potenciální zákazníky, kterým budete volat. Zajistíte tak, že vaši operátoři nebudou zbytečně volat lidem, pro které taková nabídka není zajímavá. Ušetříte tím vaše náklady.

Využívejte relevantní databázi kontaktů pro vaše obchodní účely. CloudTalk se postará, že bude stále aktuální.

 

Chtěli byste vědět více o našem řešení pro kontaktní centra s funkcí Telefonní seznam? Poraďte se s našimi CloudTalk odborníky. Vyplňte kontaktní formulář níže a začněte s vaší zkušební verzí už dnes.
 

14 ďnová bezplatná skušobná verze

Vyplňte formulář a vyzkoušejte si cloudové kontaktní centrum pro inovativní byznysy sami. Buďte společností, kterou chtějí vaši zákazníci. Set up zabere pouze 5 minut.

Zlepšete vaši zákaznickou podporu s CloudTalkem