Tagování / označení kontaktů

Přiřaďte každému kontaktu některý z tagů, které si sami vytvoříte. Tagy vám umožní jednodušeji vyhledávat kontakty, zařazovat je do kategorií a rychle identifikovat o jaký kontakt jde.

Cloudtalk funkce tagování kontaktů umožňuje označit vaše kontakty podstatnými informacemi. Tagy využijete k rychlé identifikaci zákazníka, který vám volá nebo je můžete využít jako filtr pro vyhledávání ve vaší databázi kontaktů.

Tagování kontaktů je jednoduchý způsob, jak zvýšit výkonnost a efektivitu vašeho týmu.

Automatické vytvoření tagů díky integraci

Máte CloudTalk propojen s jinými obchodními nástroji, které používáte? Při synchronizaci kontaktů CloudTalk automaticky označí každý kontakt s názvem konkrétního integrovaného nástroje.

Pokud například používáte helpdesk nástroj LiveAgent a e-shop řešení Shoptet a máte je propojené s CloudTalkem, každý nový kontakt, který vytvoříte v těchto systémech, se automaticky stáhne do CloudTalku a bude rovnou označen tagem LiveAgent nebo Shoptet podle toho, odkud se importoval.

Jde o jednoduchý způsob, jak můžete sledovat, odkud jste získali vaše kontakty.

Snadné identifikování vašich kontaktů podle přiřazených tagů

Označením kontaktů pomocí tagů mohou operátoři snadno identifikovat vaše volající zákazníky. Vytvořte si libovolný počet tagů podle vašich specifických potřeb. Zákazníky můžete označit například tagy:

  • VIP zákazníci
  • Technicky zdatní zákazníci
  • Pravidelně nakupující
  • Potenciální zákazníci
  • Obchodníci
  • Či například titulem nebo společností atd.

Označení kontaktů pomáhá rozšiřovat znalosti operátorů o vašich zákaznících a zvyšovat tak nejen spokojenost zákazníků, ale i operátorů.

Třídění kontaktů podle tagů

V CloudTalku můžete filtrovat vaše kontakty i podle vytvořených a přiřazených tagů.

Například: označíte si vaše VIP zákazníky tagem "VIP", a když budete chtít zobrazit celý seznam těchto VIP zákazníků, jednoduše vyberete tento tag z položky "Vyberte tag" a váš seznam se automaticky načte.

Díky této funkci dokážete rychle vyhledat kontakt, který právě potřebujete najít. Rozhraní CloudTalku umožňuje podle tagů prohledávat i váš Telefonní seznam kontaktů podle tagů. Filtr na základě tagů umožňuje snadnou organizaci, pokud chcete například volat pouze vybrané skupině zákazníků.

Tagování kontaktů v CloudTalku je skvělý způsob, jak můžete identifikovat vaše volající zákazníky už na první pohled - díky klíčovým informacím v tazích.

Chtěli byste vědět více o našem softwaru pro call centra s funkcí tagování / označení kontaktů? Poraďte se s našimi CloudTalk odborníky. Vyplňte kontaktní formulář níže a začněte s vaší zkušební verzí už dnes.


Vyzkoušejte si demo verzi zdarma

VYPLŇTE NÁSLEDUJÍCÍ FORMULÁŘ A ZLEPŠETE VAŠI KOMUNIKACI SE ZÁKAZNÍKY