Propojte váš online ekonomický systém SuperFaktura se softwarem pro call centra

Rychlou a jednoduchou integrací se SuperFaktura.cz dokáží operátoři okamžitě získat informace o přijatých objednávkách a fakturách zákazníků, kteří vám právě volají.

Zvyšte produktivitu vašich operátorů a kvalitu zákaznického servisu propojením CloudTalku se SuperFakturou. Vaši operátoři budou mít na jednom místě k dispozici aktuální údaje o:

  • fakturách
  • zálohových fakturách
  • objednávkách
  • cenových nabídkách
  • dobropisech

* dále jen objednávkách, fakturách

Integrace CloudTalku se SuperFakturou umožňuje získat informace o objednávkách a fakturách vašich zákazníků, které mohou operátoři upravovat podle jejich konkrétních požadavků. Jakákoliv změna v již vytvořené objednávce či faktuře se okamžitě zobrazí i v CloudTalku. Všechny změny se v CloudTalku projeví automaticky, takže vaši operátoři se nebudou muset zatěžovat a zdržovat manuálním doplňováním údajů. Díky tomu šetříte čas nejen jim, ale i vašim volajícím zákazníkům.

Operátoři v CloudTalku při každé objednávce a faktuře vidí následující informace:

  • ID faktury
  • stav faktury (schválena, čeká na úhradu, zaplacená, zamítnuta)
  • způsob doručení
  • formu úhrady
  • počet položek a celkovou částku
  • poznámky zákazníka
  • datum vytvoření
  • rychlý proklik do detailu faktury přímo v systému SuperFaktura

Informace o objednávkách a fakturách se v rozhraní CloudTalku zobrazí v detailu kontaktu zákazníka při jeho aktivitách.

Vytvoření objednávky a faktury jedním klikem

Operátor dokáže jedním klikem vytvořit novou nebo upravit již existující objednávku či fakturu. Například, pokud zákazník při vytváření objednávky omylem uvedl nesprávné kontaktní údaje, nebo chce změnit způsob doručení, operátor dokáže tyto údaje snadno upravit přímo během hovoru se zákazníkem.

Při každé objednávce a faktuře je v CloudTalku tlačítko, které přesměruje operátora přímo do detailu konkrétní objednávky či faktury v SuperFaktuře, a může je rovnou editovat. Konkrétní objednávku či fakturu tak nemusí v SuperFaktuře dohledávat.

Získejte přehled o individuálních požadavcích vašich zákazníků

  • Všechny údaje z každé vytvořené či upravené objednávky a faktury se automaticky zobrazí v detailu kontaktu zákazníka v CloudTalku, kde je ihned uvidí všichni vaši operátoři.
  • Operátoři mají k dispozici přehled všech vytvořených objednávek a faktur, což jim umožňuje přistupovat ke každému zákazníkovi individuálně na základě jeho specifických potřeb a zlepšit tak jeho zákaznickou zkušenost.

Šetřete čas vašim operátorům

Žádné zbytečné proklikávání mezi několika nástroji - všechny potřebné údaje o objednávkách a fakturách najdou vaši operátoři přehledně uspořádány na jednom místě v CloudTalku.

Získejte aktuální data přizpůsobená vašim potřebám

Díky pravidelnému automatickému stahování dat ze SuperFaktury budou mít vaši operátoři k dispozici vždy aktuální údaje o aktivitách vašich zákazníků, které můžete využít nejen při zvyšování kvality zákaznického servisu, ale i při tvorbě strategií rozvoje vaší firmy.

Jednoduché a rychlé propojení

  • Integrace CloudTalku se SuperFakturou je jednoduchá a nevyžaduje žádné programování.
  • Jediné, co potřebujete je váš API email a API klíč, které najdete přímo v systému SuperFaktury (nástroje → API přístup).
  • Do několika minut po propojení se začnou synchronizovat vaše data a vy můžete zvyšovat efektivitu vašeho týmu a spokojenost zákazníků.

Chcete začít využívat všech výhod, které vám poskytne naše integrace se SuperFakturou? Obraťte se na naše odborníky, kteří vám rádi pomohou. Zavolejte na číslo +421 2 212 93 555 nebo napište email na [email protected].


Vyzkoušejte si demo verzi zdarma

VYPLŇTE NÁSLEDUJÍCÍ FORMULÁŘ A ZLEPŠETE VAŠI KOMUNIKACI SE ZÁKAZNÍKY

* Povinný

Odesláním formuláře souhlasíte se zpracováním vašich osobních údajů. Vaše soukromí je pro nás důležité. Informace neposkytneme žádným třetím stranám.