Komplexní statistiky se softwarem pro call centrum

Trackujte výkonnost vašeho kontaktního centra. CloudTalk je systém skutečně využívající data. Komplexní statistiky o hovorech, operátorech a volacích skupinách na jednom místě. Dělejte důležitá rozhodnutí na základě relevantních dat.

Díky historickým metrikám, které vám nabízí software pro call centrum, mohou být činnosti vašeho kontaktního centra a aktivního call centra optimalizované. Statistiky umožňují identifikovat neefektivitu týmu a snížit vaše náklady. Rovněž lze na základě nich například:

  • zjistit nejlepší čas pro kontaktování zákazníků
  • poznat vaše vytížené dny a hodiny
  • zjistit průměrnou dobu čekání volajících na spojení s operátorem
  • zavést maximálně časy hovorů
  • atd.

Můžete tak optimalizovat produktivitu operátorů a zajistit dostatečné pokrytí personálem.

Komplexní metriky dostupné přímo v CloudTalku

Se softwarem pro call centra vidíte metriky call centra v reálném čase a historické metriky od samého začátku používání systému CloudTalk. Manažeři call centra vaší společnosti tak dokáží zvyšovat kvalitu vašich služeb. Pro call centrum pojem "kvalita služeb" neznamená jen spokojenost zákazníka s průběhem samotného rozhovoru s operátorem, ale například i dobu čekání na toto spojení.
Software pro call centra nabízí přehledné uspořádání statistik, abyste se v nich uměli snadno orientovat a měli všechna data, které právě potřebujete, vždy po ruce:

Statistiky hovorů za vámi zvolené časové období zobrazují:

  • Celkový počet příchozích i odchozích hovorů dohromady
  • Celkový počet příchozích hovorů
  • Celkový počet odchozích hovorů
  • Celkový počet zmeškaných hovorů
  • Počet hlasových zpráv v hlasové schránce
  • Úroveň služeb (úspěšnost počtu obsloužených příchozích hovorů pod stanovenou cílovou hranici)
  • Průměrnou délku hovoru
  • Průměrnou dobu čekání volajícího na spojení s operátorem
  • Přehled historie hovorů - jméno a tel. číslo zákazníka, operátora a délku hovoru

Ve statistikách operátorů za vámi zvolené časové období vidíte:

  • Celkový počet příchozích a odchozích hovorů
  • Celkový počet příchozích hovorů
  • Celkový počet odchozích hovorů
  • Průměrnou délku hovoru
  • Celkovou dobu volání

Real-time dashboard

Zde vidíte statistiky v reálném čase. Jejich sledování vám umožní dělat okamžité rozhodnutí, které může zvýšit efektivitu vašeho call centra a spokojenost zákazníků s vašimi službami (např. přesun operátorů z méně vytížené volací skupiny do té, která je momentálně vytížena více).

  • Počet volajících, kteří čekají ve frontě na spojení s operátorem
  • Průměrnou dobu čekání na spojení s operátorem
  • Maximální dobu čekání na spojení s operátorem
  • Průměrnou míru složených hovorů
  • Aktivní hovory
  • Statistiky vašich volacích skupin (ke každé volací skupině vidíte všechny metriky uvedené výše)
  • Status operátorů (jméno operátora, jeho volací skupinu, aktuální délku hovoru, poslední čas hovoru, jeho hovory celkem)

Všechny statistiky si můžete filtrovat podle:

  • operátora
  • telefonního čísla zákazníka
  • vámi vybraného časového období

Exporty metrik se softwarem pro call centra

Pokud chcete analyzovat vaše výsledky v jiných systémech, lze i to. S CloudTalkem můžete jednoduše exportovat historické statistiky jako .xlsx soubor. Díky analýze vašich dat můžete zavést opatření a procesy, které vám pomohou zlepšovat výsledky a spokojenost zákazníků, a zvyšovat tak potenciál vašeho byznysu.

Znalost a pracování s metrikami jsou nezbytným předpokladem, pokud chcete neustále zvyšovat kvalitu vašich služeb a celkovou výkonnost vašeho týmu.
 

Chtěli byste vědět více o našem softwaru pro call centra s funkcí Statistiky hovorů? Poraďte se s našimi CloudTalk odborníky. Vyplňte kontaktní formulář níže a začněte s vaší zkušební verzí už dnes.
 

 

14 ďnová bezplatná skušobná verze

Vyplňte formulář a vyzkoušejte si cloudové kontaktní centrum pro inovativní byznysy sami. Buďte společností, kterou chtějí vaši zákazníci. Set up zabere pouze 5 minut.

Zlepšete vaši zákaznickou podporu s CloudTalkem