Zpět na seznam
31. březen 2017
Blog

Seznamte se s pobočkou ústřednou IP Cloud PBX

CloudTalk - call centrum - otevřete vaše telekomunikační možnosti s IP Cloud PBX

Na velikosti a zaměření nezáleží. IP Cloud PBX je systém pro kontaktní centrum každé společnosti, která chce optimalizovat své náklady a poskytovat kvalitní zákaznickou podporu či vést cílené marketingové kampaně.

S rozvojem vědy a techniky v polovině 20. století postupně rostly i společnosti. Pro své klienty potřebovaly stále více a více telefonních linek, které by zvládly rostoucí počet příchozích a odchozích hovorů. Společnosti tak například začaly využívat samostatné telefonní linky pro každé své oddělení - tyto hovory přes klasický analogový signál však byly poměrně nákladné, přičemž společnosti platily stejné poplatky i za interní hovory mezi zaměstnanci. Jelikož náklady na správu telefonních ústředen společností rostly, bylo zjevné, že nové řešení - IP Cloud PBX - brzy spatří světlo světa.

Systém IP Cloud PBX

IP PBX (zkratka pro anglické označení Private Branch Exchange) je pobočková ústředna, která funguje na principu technologie VoIP (přenos hlasových telefonních hovorů přes internetovou síť, namísto použití běžného analogového přenosu přes klasickou telefonní linku).

IP PBX může existovat jako fyzický hardware, v dnešní době však velká většina společností upřednostňuje tzv. cloudové řešení - IP Cloud PBX, což znamená, že všechna data a funkce běží virtuálně a vy nepotřebujete vlastnit žádné lokální úložiště či server.

IP Cloud PBX funguje na tomto principu:

  1. Vytočení hovoru na straně zákazníka z klasické pevné linky či mobilního telefonu
  2. Analogový hlasový signál je konvertován na digitální, který se přenáší přes internet
  3. Po dosažení cíle konvertuje na hlasový signál
  4. Hovor můžete přijmout na telefonu, tabletu či počítači připojeném k internetu

* Pokud jde o odchozí hovor z vaší společnosti, proces je opačný: vytočíte hovor na zařízení, které používáte - signál jde přes internet, konvertuje se a zákazník ho přijme klasickým způsobem na svém telefonu.

Pokrok VoIP technologie pro pobočkové IP Cloud PBX ústředny

Současné IP Cloud PBX řešení otevírají nové telekomunikační možnosti. Kdysi byly při telefonování přes VoIP potřebné speciální zařízení, tzv. IP telefony, které umožňovaly konvertování signálu (některé společnosti je používají dodnes).

V současnosti vám stačí jednoduše si pořídit systém pro call centra, který funguje jako aplikace v počítači, tabletu či telefonu a připojení na internet, a můžete telefonovat (klidně si to představte třeba jako aplikaci Skype). Uživatelé mohou kromě telefonování vést konferenční hovory, sdílet svá data a využívat všechny pokročilé funkce, které optimalizují komunikaci se zákazníky.

VoIP technologie navíc umožňuje propojit call centrum vaší společnosti s jinými systémy, jednoduše přes API. Můžete tak vidět hovory, chaty, emaily, úkoly či poznámky vašich zákazníků na jednom místě a využívat je při každé další komunikaci s nimi, ať zavolají oni vám nebo vy jim.

Benefity IP Cloud PBX

  • Intuitivní používání: Systém IP Cloud PBX vyžaduje minimální technické znalosti. Společnosti nepotřebují žádné technické oddělení na jeho správu ani tréninky pro zaměstnance pro práci se systémem.
  • Snížení nákladů: Systém funguje na bázi měsíčních poplatků bez závazku, podle vámi vybraného balíčku služeb. Navíc vaše náklady se s přibývajícím počtem operátorů nenavyšují.
  • Mobilita: S připojením na internet můžete telefonovat z jakéhokoli zařízení a odkudkoli - z jiného oddělení, z domu či z jiné země.
  • Jednoduché expandování: Při zřizování nových poboček nepotřebujete žádné techniky ani složité instalační procesy. S připojením na internet a přihlášením se do systému pro call centra bude vaše nová pobočka připravena pro vaše zákazníky. Jednotlivé pobočky si navíc můžete přes klapky propojit.

Call centra společností, které využívají IP Cloud PBX mohou mít neomezený počet místních telefonních čísel, mezinárodních čísel či speciálních barevných čísel, která fungují na VoIP technologii, přičemž se jim zákazníci dovolají z běžných místních a mobilních sítí. Získejte více informací o PBX Pobočkové ústředně.


Související články


4 rady jak se stát nejlepším operátorem call centra

Práce operátora v call centru bývá diskutabilní. Na jedné straně vystupuje faktor monotónnosti a frustrace, ale na straně druhé možnost dozvědět se velké množství nových a zajímavých informací z různých oblastí. Bezmála je to práce komplexní a nabytí dobrých komunikačních znalostí je plusem navíc.

Přečíst více

Víte, jak mohou e-commerce společnosti zlepšit zákaznickou podporu?

Za velkými a úspěšnými e-shopy stojí i kvalitní zákaznická podpora. Díky ní lze vytvořit vynikající zákaznickou zkušenost, kterou si zákazníci velmi rychle oblíbí. A stejně tak i vaši značku :)

Přečíst více

Jak poskytovat lepší zákaznickou podporu

Pokud dnes hovoříme o zákaznické podpoře, mluvíme o zákaznické zkušenosti. Odborníka na spotřebitelské chování jsme se zeptali, jak vytvořit tu nejlepší.

Přečíst více

Odběr novinek