Zlepšete management týmu podpory s funkcí Ring groups

Funkce zajistí, že příchozí hovory od zákazníků budou zvonit více než jednomu, případně všem operátorům ve vyzváněcím skupině. Díky tomu se výrazně zkrátí váš reakční čas a zlepší zákaznická podpora.

Zlepšete váš management týmu podpory s funkcí Ring Groups. Je vhodná pro všechny společnosti, které chtějí zajistit distribuci příchozích hovorů podle jejich specifických obchodních potřeb. Pokud například potřebujete určitou skupinu vašich zákazníků směrovat jen na technicky zdatné operátory:

  1. vytvoříte si skupinu "Technická podpora"
  2. přiřadíte k ní technicky zdatné operátory
  3. všechny příchozí hovory od těchto zákazníků budou nejdříve zvonit najednou všem operátorům z této skupiny
  4. operátor, který je právě volný zvedne příchozí hovor (pokud v této skupině není volný ani jeden operátor, hovor bude přesměrován do jiné vyzváněcí skupiny)

Vyzváněcí skupiny významně přispívají ke zlepšení produktivity, výkonnosti a efektivity vašeho call centra. Váš management týmu podpory i pro zvýšení počtu obsloužených hovorů máte automaticky zabezpečený.

Vytvořte vyzváněcí skupiny podle vašich potřeb a preferencí

Vytvořte si tolik vyzváněcích skupin, kolik potřebujete. Přiřaďte k nim operátory, kteří svými schopnostmi a dovednostmi nejlépe odpovídají požadavkům, potřebným k úspěšnému vyřešení problémů zákazníků. Funkce zajistí, že hovor bude zvonit najednou všem těmto kompetentním operátorům. Navíc jednoho operátora můžete přiřadit k několika skupinám.

Vyzváněcí skupiny můžete vytvořit na základě kompetencí operátorů, jako například:

  • Specializované školení
  • Znalost produktů a služeb
  • Jazykové kompetence
  • Technické znalosti
  • A jiné

S funkcí Vyzváněcí skupiny, která pomáhá zlepšovat váš management týmu podpory, si můžete klidně vytvořit skupiny i pro každé jednotlivé oddělení - např. pro oddělení zákaznické podpory, prodeje, marketingu, faktur a objednávek atd. Volající jsou tak směrováni na nejvhodnější operátory například na základě jejich výběru v IVR menu.

Funkce Ring groups zvyšuje počet obsloužených hovorů, čímž významně přispívá k optimalizaci vašeho managementu týmu podpory.

Chtěli byste vědět více o našem řešení pro kontaktní centra s funkcí Ring groups / Vyzváněcí skupiny? Poraďte se s našimi CloudTalk odborníky. Vyplňte kontaktní formulář níže a začněte s vaší zkušební verzí už dnes.
 


Vyzkoušejte si demo verzi zdarma

VYPLŇTE NÁSLEDUJÍCÍ FORMULÁŘ A ZLEPŠETE VAŠI KOMUNIKACI SE ZÁKAZNÍKY