Real-time karta jako nástroj pro zákaznickou podporu

Operátoři vidí všechny informace o volajícím na jednom místě. Během hovoru se zákazníkem si mohou okamžitě prohlédnout jeho historii komunikace, objednávky, chat nebo poznámky. Zákazníkovi tak dokáží hned poskytnout prvotřídní podporu. 

Zobrazení jména a telefonního čísla zákazníka hned při zvonění. Ještě před zvednutím hovoru se mohou operátoři v real-time zákaznické kartě podívat na celou předcházející interakci volajícího zákazníka s vaší společností - přes historii hovorů, objednávek, ticketů, chatů až po různé poznámky o zákazníkovi.

Aktualizace a editování informací o zákaznících přímo v Real-time zákaznické kartě 

Díky Real-time zákaznické kartě se během hovoru se zákazníkem nemusíte přepínat do detailu jeho kontaktu v Telefonním seznamu v CloudTalku.
Ještě před samotným zvednutím hovoru lze jedním klikem otevřít Real-time zákaznickou kartu, ve které vidíte ty samé informace jako v detailu kontaktu, a můžete je zároveň i editovat:

  • historii všech hovorů včetně jejich nahrávek, které si můžete poslechnout jedním klikem
  • historii objednávek a aktuální objednávky
  • historii ticketů a otevřené tickety
  • historii z jiných komunikačních kanálů (chat, email, sociální média, ...)
  • důležité poznámky, které si zapisují operátoři o zákazníkovi
  • všechny integrace CloudTalku s jinými nástroji, které používáte - pokud máte například CloudTalk propojený se SuperFakturou, tak se můžete přímo z Real-time zákaznické karty prokliknout do rozhraní SuperFaktury, a vytvořit novou fakturu či objednávku
  • délku aktuálního hovoru

Detail editácie nástroja pre zákaznícku podporu v CloudTalku

Přímo v průběhu hovoru můžete v Real-time zákaznické kartě jedním klikem aktualizovat informace o volajícím, přidávat nové poznámky či například vytvářet tickety. Všechny editované údaje se automaticky aktualizují i v detailu kontaktu zákazníka.

Zvyšujte efektivitu vašeho týmu

Real-time zákaznická karta slouží i jako skvělý nástroj pro zákaznickou podporu, pokud vám volá nový zákazník, kterého ještě nemáte ve vaší databázi. Přímo během hovoru můžete jednoduše vytvořit nový kontakt a doplnit údaje, které vám poskytne.

Tento proces šetří čas vašim operátorům, kteří by jinak museli tyto informace vkládat do systému po ukončení hovoru se zákazníkem, čímž by se zvýšil jejich "wrap-up time". Rovněž také zajišťuje vždy aktuální informace.

Buďte připraveni na každý hovor

S CloudTalkem budete vždy vědět, kdo vám volá. Funkce vám umožňuje poskytovat komplexnější a efektivnější zákaznickou podporu, kterou ocení vaši zákazníci. Znalost předešlé interakce zákazníka s vaší společností ještě před samotným zvednutím hovoru poskytne operátorům možnost udělat si rychlý průzkum o jeho předešlých problémech a požadavcích. Volající také nebude muset při každém hovoru opakovat stále totéž.

Zvyšujte vaši profesionalitu v očích zákazníků

Díky kompletním a dostupným informacím můžete ke každému volajícímu přistupovat zvlášť. Volajícího oslovíte jménem a navážete na jeho předešlou komunikaci.

Posílíte a zvýšíte váš profesionální přístup a zákazníkovi poskytnete personalizovaný rozhovor, který se odrazí v jeho spokojenosti a věrnosti k vaší společnosti.

Naše Real-time zákaznická karta je skvělým nástrojem pro poskytování kvalitní a efektivní zákaznické podpory.

 

Chtěli byste vědět více o našem řešení pro kontaktní centra s funkcí Real-time zákaznická karta? Poraďte se s našimi CloudTalk odborníky. Vyplňte kontaktní formulář níže a začněte s vaší zkušební verzí už dnes.


Vyzkoušejte si demo verzi zdarma

VYPLŇTE NÁSLEDUJÍCÍ FORMULÁŘ A ZLEPŠETE VAŠI KOMUNIKACI SE ZÁKAZNÍKY