Real-time dashboard jako nástroj řízení týmu podpory

Sledujte, co se děje ve vašem call centru v reálném čase. Všechny důležité údaje o příchozích hovorech či efektivitě operátorů budete mít stále k dispozici a vždy aktuální.

Real-time dashboard je efektivním nástrojem řízení týmu podpory, díky němuž mají manažeři rychlý přístup k aktuálním údajům o dění v call centru. V jednoduchém a intuitivním rozhraní CloudTalku v záložce "Real-time dashboard" vidí všechny dostupné metriky. Ty jim pomáhají dělat klíčová rozhodnutí v reálném čase, a tím zvyšovat efektivitu call centra a spokojenost zákazníků.

Klíčové metriky v reálném čase

S dostupnými metrikami pro příchozí i odchozí hovory, stejně tak s metrikami k jednotlivým volacím skupinám a konkrétním operátorům, mají manažeři call center vytvořen skvělý dashboard. Jde o důležitý nástroj pro řízení týmu podpory - poznáním klíčových metrik můžete poskytovat efektivnější zákaznickou podporu, podle potřeb upravovat Provozní dobu call centra či zefektivnit Automatickou distribuci hovorů.

Díky funkci Real-time dashboard v reálném čase vidíte:

  • Počet volajících, kteří čekají v řadě
  • Průměrnou dobu čekání
  • Maximální dobu čekání
  • Průměrnou míru složených hovorů
  • Aktivní hovory
  • Statistiky vašich volacích skupin (ke každé volací skupině vidíte všechny metriky uvedené výše)
  • Status operátorů (jméno operátora, jeho volací skupinu, aktuální délku hovoru, poslední čas hovoru, jeho hovory celkem)

Reagujte v reálném čase

CloudTalk funkce Real-time dashboard umožňuje znát vaše aktuální KPI (key performance indicators), a včas tak odstraňovat nežádoucí hodnoty metrik. S Real-time Dashboardom jako skvělým nástrojem pro řízení týmu podpory tak přesně víte, na co se máte soustředit, abyste dokázali vašim volajícím zákazníkům poskytovat tu nejlepší podporu.

Motivujte vaše operátory

Real-time dashboard můžete díky naší další funkci Wallboard přenést i na LCD monitory v prostorách vašeho call centra. Operátorům tak poskytnete úplný obraz o aktuálním dění, a zobrazením jejich výsledků je můžete motivovat k ještě lepším výkonům.

S funkcí Real-time dashboard máte v reálném čase k dispozici klíčové metriky call center, abyste mohli zvyšovat spokojenost vašich zákazníků.

 

Chtěli byste vědět více o našem řešení pro call centra s funkcí Real-time dashboard? Poraďte se s našimi CloudTalk odborníky. Vyplňte kontaktní formulář níže a začněte s vaší zkušební verzí už dnes.


Vyzkoušejte si demo verzi zdarma

VYPLŇTE NÁSLEDUJÍCÍ FORMULÁŘ A ZLEPŠETE VAŠI KOMUNIKACI SE ZÁKAZNÍKY