Provozní doba vaší telefonní ústředny

Nastavte si provozní dobu, kdy jste pro vaše zákazníky dostupní. Mimo provozní dobu je možné zákazníkům např. přehrát vlastní hlášku, přesměrovat je na jiné telefonní číslo, přesměrovat do hlasové schránky nebo využít různé kombinace.

Během pár minut můžete jednoduše nastavit a kdykoli změnit provozní dobu, po kterou je vaše telefonní ústředna pro zákazníky dostupná. Zároveň ji můžete jednoduše propojit s funkcí přesměrování hovorů, díky čemuž se dokážete přizpůsobovat vašim obchodním potřebám.

Rozhraní CloudTalku umožňuje nastavit vlastní provozní hodiny pro každé telefonní číslo nebo použít stejné časové rozpětí pro celý váš tým. Rovněž je můžete nastavit pro každý den zvlášť a v případě potřeby přidat výjimku (např. z důvodu školení lze tento den přidat jako výjimku a nastavit mu možnost "Zavřeno celý den").

Jde o hodnotnou funkci, která poskytuje vašemu týmu flexibilnost a přizpůsobení pracovní doby podle vašich potřeb. Díky tomu dokážete obsloužit více příchozích hovorů.

S touto funkcí získáte hned několik možností, které vaši zákazníci ocení.

Volné dny a prázdniny

Během volných dnů a svátků si jednoduše vyberete ty dny a časy, během kterých budete mít otevřeno. Díky této možnosti nebudete muset pokaždé měnit vaši běžnou provozní dobu.

V CloudTalku lze také přidat i speciální sváteční pozdravy, které budou přehrány vašim volajícím zákazníkům v době, kdy bude pracovní doba telefonní ústředny upravená.

Směrování hovorů během upravených provozních hodin

Využijte CloudTalk na směrování hovorů, které přicházejí v době, kdy je vaše telefonní ústředna zavřená. Zákazníkům je možné například přehrát vlastní automatickou hlášku (např. "Dnes máme zavřeno, ozveme se vám zítra"), přesměrovat je na jiné telefonní číslo, přesměrovat je do hlasové schránky nebo využít různé kombinace.

Tato funkce vám pomůže zajistit, že všichni vaši volající zákazníci získají asistenci, kterou hledají.

Vlastní pozdravy

Nahrajte a nastavte speciální pozdravy (nejen sváteční), které vaši zákazníci vyslechnou mimo provozní hodiny. Vylepšíte tak zákaznickou zkušenost a zajistíte, že volající získají dostatečné množství informací o tom, kdy mohou očekávat vaši zpětnou odpověď.

Propojením funkce provozní doby a směrování hovorů budou vaši zákazníci vždy vědět, kdy jim budete na zákaznické podpoře k dispozici.

 

Chtěli byste vědět více o našem řešení pro pobočkovou ústřednu s funkcí Provozní doba? Poraďte se s našimi CloudTalk odborníky. Vyplňte kontaktní formulář níže a začněte s vaší zkušební verzí už dnes.


Vyzkoušejte si demo verzi zdarma

VYPLŇTE NÁSLEDUJÍCÍ FORMULÁŘ A ZLEPŠETE VAŠI KOMUNIKACI SE ZÁKAZNÍKY