Preferovaný operátor

Nastavte ke každému zákazníkovi preferovaného operátora, aby byly jeho hovory směrovány primárně na něj. Díky komunikaci s jedním člověkem je vaše zákaznická podpora osobnější, efektivnější a příjemnější.

Zákazníci neznají lepší pocit než spokojenost ze zvláštního přístupu. Aby byl individuální přístup k vašim zákazníkům co nejkomplexnější, je důležité, aby se jejich hovory dostali k nejvhodnějším operátorům, případně k jednomu vybranému operátorovi.

Proto máte v CloudTalku možnost jednoduše a rychle ke každému zákazníkovi nastavit preferovaného operátora ze seznamu všech operátorů, na kterého budou primárně směrovány hovory zákazníka. Zákazník tak komunikuje převážně s jedním operátorem, který mu dokáže poskytnout rychlejší a příjemnější zákaznickou podporu.

Preferovaného operátora můžete zákazníkovi kdykoli nastavit přímo v jeho detailu. Rovněž ho může kterýkoli operátor kdykoli změnit.

Chtěli byste vědět více o našem řešení pro kontaktní centra s funkcí Preferovaný operátor? Poraďte se s našimi CloudTalk odborníky. Vyplňte kontaktní formulář níže a začněte s vaší zkušební verzí už dnes.
 


Vyzkoušejte si demo verzi zdarma

VYPLŇTE NÁSLEDUJÍCÍ FORMULÁŘ A ZLEPŠETE VAŠI KOMUNIKACI SE ZÁKAZNÍKY