Prediktivní dialer - nástroj pro spojení se zákazníky

Prediktivní vytáčení umožňuje ještě více zvyšovat efektivitu a počet odchozích hovorů. V momentě, kdy je operátor volný, CloudTalk automaticky vytočí další odchozí hovor v pořadí.

Prediktivní dialer zajišťuje větší počet obvolaných zákazníků za kratší čas. Jde tak o ideální nástroj pro spojení se zákazníky, kterým chcete volat. Ke každé kampani si můžete navíc předem nastavit, jak dlouho bude operátor po ukončení předchozího hovoru nedostupný (čas potřebný na dokončení administrativy spojené s hovorem). Po uplynutí této doby CloudTalk automaticky operátorovi vytočí dalšího zákazníka, který je v seznamu kontaktů ke kampani.

Operátor tak nemusí prohledávat kontakty v aktivní kampani a zjišťovat, kterému zákazníkovi již volal, ať už on nebo jiný operátor. Prediktivní dialer eliminuje nutnost ručního vytáčení kontaktů. Umožňuje zvyšovat produktivitu operátorů, snižovat prostoje mezi hovory a zkracovat čas vytáčení.

Prediktivní dialer je vhodný pro všechny typy odchozích volání z call center - od sledování spokojenosti zákazníků, přes volání např. s informacemi o dodání zásilek, až po cílené telemarketingové kampaně.

Jak funguje Prediktivní dialer?

Dialer obecně slouží k automatizaci procesu vytáčení telefonních čísel. Prediktivní dialer automaticky postupně vytáčí seznam telefonních čísel, která jsou přidány v kampani, a směřuje je pouze na operátory, kteří jsou dostupní.

Výběr benefitů funkce Predikativní dialer:

Efektivní využívání pracovní doby

Produktivita call centra ve velké míře závisí na počtu hovorů za den. Automatické vytáčení s funkcí Prediktivní dialer umožňuje kontrolu nad odchozími hovory tím, že dialer nepřesměruje další odchozí hovor obsazenému operátorovi. Díky tomu se zvyšuje efektivita vašeho týmu. Navíc, v momentě, kdy zákazník zvedne příchozí hovor z call centra, operátor je na lince a může oslovit zákazníka s aktuální nabídkou, což je klíčem k úspěšným kampaním.

Jelikož operátoři nemusí ztrácet čas správou databáze kontaktů a manuálním vytáčením čísel, mohou tento čas věnovat například i zlepšování svých schopností, které vedou k úspěšným prodejům.

Snadná správa volání a kampaní

Využíváním funkce Prediktivní dialer můžete jednoduše spravovat seznam kontaktů pro jednotlivé kampaně. Také můžete jednoduše sledovat a shromažďovat údaje o vašich kampaních - data o prodejích, o které produkty či služby je největší zájem, historii hovorů se zákazníkem atd.

Přeplánování hovorů s nástrojem pro spojení se zákazníky

Operátorům v call centru se mnohokrát stává, že zákazník, kterému se dovolali, nemá momentálně čas. Během hovoru se zákazníkem má operátor před sebou přehlednou tabulku, se kterou pracuje během celého rozhovoru. Přímo zde má možnost kliknutím označit „přeplánovat hovor“ a nastavit přesný den a čas, který zákazníkovi vyhovuje. Když nastane daný čas, Prediktivní dialer upřednostní tohoto zákazníka před ostatními, kteří jsou na seznamu kampaně.

Prediktivní dialer celkově zlepšuje produktivitu operátorů, kteří jsou schopni obvolat o více než 200 % více zákazníků za hodinu.

 

Chtěli byste vědět více o našem řešení pro aktivní call centra s funkcí Prediktivní dialer? Poraďte se s našimi CloudTalk odborníky. Vyplňte kontaktní formulář níže a začněte s vaší zkušební verzí už dnes.
 

14 ďnová bezplatná skušobná verze

Vyplňte formulář a vyzkoušejte si cloudové kontaktní centrum pro inovativní byznysy sami. Buďte společností, kterou chtějí vaši zákazníci. Set up zabere pouze 5 minut.

Zlepšete vaši zákaznickou podporu s CloudTalkem