Neomezený počet hovorů

CloudTalk neomezuje počet vašich souběžných hovorů. V jednom okamžiku můžete vyřizovat tolik příchozích i odchozích hovorů, kolik potřebujete.

Maximalizujte efektivitu vaší zákaznické podpory s neomezeným počtem vašich paralelních hovorů. Navíc bez ohrožení kvality jednotlivých hovorů.

S CloudTalk funkcí Neomezený počet hovorů můžete obsloužit tolik zákazníků, kolik vám umožňují vaše kapacity. Pokud máte například 10 aktivních operátorů, můžete mít 10 souběžných telefonátů.

Zákaznická podpora (Kontaktní centrum)

  • Tuto funkci využijete především během vašich vytížených hodin, kdy vám volá nejvíce zákazníků. Můžete eliminovat počet vašich čekajících zákazníků v řadě na spojení s operátorem na minimum.

Telemarketingové kampaně (Aktivní call centrum)

  • Počet odchozích hovorů nebude nikdy omezen ani při vašich telemarketingových kampaních. Telefonovat můžete najednou tolika zákazníkům, kolik máte k dispozici operátorů.

 

Chtěli byste vědět více o našem softwaru pro call centra s funkcí Neomezený počet hovorů? Poraďte se s našimi CloudTalk odborníky. Vyplňte kontaktní formulář níže a začněte s vaší zkušební verzí už dnes.
 


Vyzkoušejte si demo verzi zdarma

VYPLŇTE NÁSLEDUJÍCÍ FORMULÁŘ A ZLEPŠETE VAŠI KOMUNIKACI SE ZÁKAZNÍKY