Funkce Nahrávač hovorů

CloudTalk umí automaticky nahrávat všechny hovory. Po jejich skončení si lze přehrát nahrávky přímo z internetového prohlížeče odkudkoli a kdykoli. Sledováním nahrávek můžete zlepšit vaši interakci se zákazníky.

Nahrávejte příchozí a odchozí hovory s vašimi zákazníky, ale i interní hovory vašeho týmu s funkcí nahrávání hovorů od CloudTalku. Po ukončení každého hovoru se nahrávka automaticky uloží do detailu kontaktu zákazníka, do historie hovorů a statistik. Hovory si můžete přehrát přímo z internetového prohlížeče kdykoli a z jakéhokoli zařízení. 

Nahrávání hovorů je neocenitelnou funkcí dobrých call center. Analyzováním nahrávek: 

  • umíte posuzovat a zlepšovat výkony operátorů
  • umíte vyhodnocovat správné postupy pro kvalitní a efektivní zákaznickou podporu
  • informace z nahrávek můžete použít i na optimalizaci školení a tréninků pro své operátory

S nahráváním hovorů pro call centra můžete zlepšovat výkony vašich operátorů, čímž zvýšíte kvalitu poskytovaných služeb a tím i tržby vaší společnosti.   

Přístup k zaznamenaným hovorům v reálném čase odkudkoli

Nahrávky hovorů se zákazníky máte k dispozici kdykoli a kdekoli, protože jediné, co při práci s naším softwarem pro call centra potřebujete je internetový prohlížeč ve vašem notebooku, v tabletu či mobilu. Funkce nahrávání hovorů vám umožňuje online poslouchat přijaté a odchozí hovory vašich operátorů se zákazníky a to buď v reálném čase, nebo si je můžete poslechnout jindy, když vám to bude nejvíce vyhovovat.

Navíc, díky přístupu k nahrávkám přes naše API si je umíte jednoduše stáhnout jako klasický http link (webový odkaz), který si můžete uložit tam, kam potřebujete - například do vašeho interního systému (např. CRM, e-shop atd.). Tento link můžete kdykoli využít například pro interní potřeby nebo potřeby vašich zákazníků.

CloudTalk dělá vše proto, aby byl nejen přístup k nahrávkám, ale i práce s nimi co nejjednodušší.

Lepší pochopení zákazníkových potřeb

Na základě předchozí interakce zákazníků s vaší společností umí operátoři zlepšovat své dovednosti a zvyšovat tak kvalitu poskytovaných služeb zákaznického centra. Přístupem k nahrávkám hovorů se zákazníky přímo v Cloudtalku můžete získat lepší pohled na jejich jedinečné potřeby.

Předtím, než operátor zavolá zákazníkovi, může si poslechnout jeho předchozí hovory s jinými operátory a relevantní informace využít ve svém hovoru. Pokud například z předchozích hovorů zjistí, že zákazník několikrát odmítl službu kvůli její vysoké ceně a tato služba je právě v akci, může tuto informaci použít na přesvědčení zákazníka.

Nahrávání hovorů umožňuje získávat obchodní postřehy

Manažeři call center se snaží pochopit smýšlení a potřeby zákazníků komplexně a zároveň detailně. Využíváním funkce nahrávání hovorů toho mohou dosáhnout poměrně snadno.

Analyzováním hovorů můžete lépe pochopit nejen potřeby zákazníků, ale například i kritické části nákupního procesu v případě e-shopů, důvody reklamací, celkovou spokojenost zákazníků s produkty a službami či kvalitu vašich kampaní.

Nahrávání hovorů vám může pomoci například před spuštěním kampaně nového produktu/služby na trh. Uděláte si analýzu nahrávek, které se týkají předchozích kampaní, abyste zlepšili cílení kampaně. Tyto informace pak můžete používat i při důležitých obchodních rozhodnutích či na zlepšení zpětné vazby, kterou poskytujete svému týmu.

Využívání nahrávek při školeních

S funkcí nahrávání hovorů budou vaše školení či tréninky pro operátory jednodušší. Abyste získali přístup ke všem nahrávkám, potřebujete jen webové rozhraní. Nahrávky dokážete najít snadno na jednom místě, proto nebudete muset ztrácet čas navíc.

Můžete vyfiltrovat nahrávky podle operátora či zákazníka a na školeních či osobních setkáních ukázat ty části hovoru, které potřebujete. Na základě těchto nahrávek dokážete operátorům přesně ukázat správné či méně správné postupy při hovorech se zákazníky.

Možnost pravidelného odesílání nahrávek na FTP

Nahrávky vám budeme jednou denně odesílat na váš FTP server, kde si je můžete archivovat, jak dlouho potřebujete nebo dále spravovat podle vašich aktuálních obchodních potřeb.

Díky funkci nahrávání hovorů poznáte vaše zákazníky lépe, proto jim dokážete poskytnout takovou zákaznickou podporu, jakou očekávají.

 

Chtěli byste vědět více o našem řešení pro call centra s funkcí Nahrávač hovorů? Poraďte sa s našimi CloudTalk odborníkmi. Vyplňte kontaktný formulár nižšie a začnite s vašou skúšobnou verziou už dnes.


Vyzkoušejte si demo verzi zdarma

VYPLŇTE NÁSLEDUJÍCÍ FORMULÁŘ A ZLEPŠETE VAŠI KOMUNIKACI SE ZÁKAZNÍKY