Monitoring hovorů pro vyšší spokojenost zákazníků

Monitorujte hovory kdykoliv potřebujete. Získejte informace o hovorech vašich operátorů se zákazníky a garantujte tak kvalitu vaší zákaznické podpory.

S CloudTalk funkcí Monitoring hovorů získáte důležitý pohled na potřeby vašich zákazníků, a dělat tak správné obchodní rozhodnutí. CloudTalk je call centrum systém v cloudu, takže hovory vašich zákazníků s operátory můžete sledovat odkudkoli a kdykoli – jediné, co potřebujete je přístup na internet.

Monitoring hovorů je efektivní proces, jehož výsledky se projevují ve zlepšování vašich operátorů a manažerů, zvyšování kvality zákaznického servisu, snižování nákladů a zvyšování výkonnosti vašeho týmu zákaznické podpory.

Monitoring hovorů pro vyšší spokojenost vašich zákazníků

S CloudTalkem můžete snadno sledovat výkony vašich operátorů, abyste zjistili, zda splňují standardy kvality vaší zákaznické podpory.

Jednoduše kliknete na tlačítko se symbolem pro přehrávání v detailu kontaktu zákazníka, v historii všech vašich hovorů či ve statistikách při hovoru, který si sami vyberete a můžete okamžitě tento hovor poslouchat.

Tato funkce vám pomůže zajistit pozitivnější zkušenosti zákazníků s vaší zákaznickou podporou. Operátorům totiž můžete poskytovat zpětnou vazbu založenou na relevantních informacích z jejich rozhovorů se zákazníky. Každý hovor je navíc díky funkci Nahrávání hovorů dostupný kdykoli přímo v rozhraní CloudTalku, takže můžete použít názorné příklady.

Benefity funkce Monitoring hovorů

Efektivní a pravidelný monitoring hovorů přináší benefity všem stranám call centra - manažerům, operátorům, celé společnosti a v neposlední řadě i zákazníkům.

Rychlé a systematické identifikování vzniklých problémů

  • Sledování zavedených pracovních procesů a jejich vliv na kvalitu zákaznické podpory
  • Identifikování neefektivních a nesprávných procesů
  • Zvyšování výkonů operátorů
  • Zvyšování kvality zákaznické podpory
  • Zvyšování počtu hovorů, při nichž byly problémy zákazníka vyřešeny napoprvé
  • Zlepšování spokojenosti zaměstnanců
  • Zlepšování zákaznické zkušenosti
  • Snižování fluktuace zaměstnanců
  • Snižování hovorů z Callbacku
  • Snižování celkových nákladů společnosti

Monitoring hovorů je jedním z nejlepších způsobů, jak se můžete ujistit, že vaši operátoři pracují efektivně, komunikují správně a poskytují prvotřídní podporu vašim zákazníkům.

Chtěli byste vědět více o našem řešení pro call centra s funkcí Monitoring hovorů? Poraďte se s našimi CloudTalk odborníky. Vyplňte kontaktní formulář níže a začněte s vaší zkušební verzí už dnes.


Vyzkoušejte si demo verzi zdarma

VYPLŇTE NÁSLEDUJÍCÍ FORMULÁŘ A ZLEPŠETE VAŠI KOMUNIKACI SE ZÁKAZNÍKY