Management operátorů online

Operátory vašeho call centra si můžete sami přidávat, upravovat jejich data a nastavení či smazat operátory, kteří již u vás nepracují. Při managementu operátorů nás nepotřebujete kontaktovat, vše si dokážete rychle a jednoduše udělat sami.

Potřebujete vašim operátorům změnit základní údaje? Přiřadit je do další volací skupiny? Nastavit jim klapku? Tyto a mnoho dalších možností si můžete snadno a rychle nastavit sami přímo v rozhraní CloudTalku, které používáte každý den.

Jednoduchý a rychlý management operátorů

V záložce „Operátoři“, ve které vidíte seznam všech vašich operátorů, si můžete jedním klikem v případě potřeby přidat dalšího operátora. Kromě základních údajů jako jméno, příjmení, pohlaví a pracovní e-mail, můžete každému operátorovi nastavit také:

  • vlastní klapku
  • heslo pro přihlašování do rozhraní CloudTalku
  • uživatelskou roli - operátor / administrátor (role s rozšířenými přístupy a většími pravomocemi)
  • jazyk rozhraní
  • volací skupiny
  • a mnoho dalších možností

Po přidání nového operátora mu můžete na stejném místě nastavit další pokročilé funkce, které usnadní jednak jeho každodenní práci a jednak zvýší spokojenost zákazníka. Každému operátorovi můžete navíc nastavit:

Veškeré údaje a informace, které vašim operátorům můžete jednoduše nastavit díky funkci Management operátorů online, vám pomohou zvyšovat výkonnost vašeho týmu a zlepšovat vaši zákaznickou podporu.

Díky naší funkci Management operátorů online, můžete kdykoli sami upravovat informace o operátorech podle vašich měnících se obchodních potřeb.

 

Chtěli byste vědět více o našem softwaru pro call centra s funkcí Management operátorů online? Poraďte se s našimi CloudTalk odborníky. Vyplňte kontaktní formulář níže a začněte s vaší zkušební verzí už dnes.
 


Vyzkoušejte si demo verzi zdarma

VYPLŇTE NÁSLEDUJÍCÍ FORMULÁŘ A ZLEPŠETE VAŠI KOMUNIKACI SE ZÁKAZNÍKY