Integrujte váš Magento e-shop se softwarem pro call centra

Propojte Magento s CloudTalkem a dejte vašim operátorům možnost obsloužit volající zákazníky kvalitněji. Operátoři získají okamžitý přehled o objednávkách volajících zákazníků.

Obousměrnou integrací CloudTalku s platformou Magento získáte vždy nejaktuálnější informace o vašem zákazníkovi v době, kdy s ním reálně komunikujete. Okamžitý přehled o profilu zákazníka, detailní data k objednávce, či celou historii komunikace a objednávek vám CloudTalk zobrazí ještě před zvednutím hovoru.

Pokud máte váš e-shop postavený na platformě Magento, pro poskytování prvotřídní zákaznické podpory není nic jednoduššího než integrace s CloudTalkem. A zabere vám to jen pár minut.
Poznámka: Magento integrace je dostupná až pro verzi Magento 2 a vyšší.

Vždy aktuální data v CloudTalku vám poskytnou více času věnovat se tomu, na čem záleží - komunikaci se zákazníkem.

Údaje vašich zákazníků a všechny jejich objednávky uvidíte na jednom místě - v detailu kontaktu každého zákazníka. Proto v případě, že vám zákazník zavolá, vaši operátoři v reálném čase hovoru uvidí všechny potřebné informace, aby mu dokázali poskytnout tu nejkvalitnější zákaznickou podporu.

U objednávek stahovaných z Magento zobrazuje CloudTalk tato data: 

  • ID objednávky
  • stav objednávky (vyřízená/nevyřízená a další)
  • seznam jednotlivých položek (typ produktu, množství, cena)
  • způsob doručení
  • fakturační adresa
  • dodací adresa
  • celková částka
  • stav úhrady (zaplacené/nezaplacené))
  • komentáře k objednávce
  • datum a čas jejího vytvoření
  • rychlý proklik do detailu objednávky přímo v Magento

CloudTalk - call centrum - riešenie pre riadenie zákazníckej podpory s našou Magento integráciou

Obousměrná synchronizace pro vyšší výkonnost!

Kromě těchto zobrazených informací v CloudTalku můžete měnit stav objednávek či přidávat k nim komentáře už přímo během hovoru přes detail karty zákazníka. CloudTalk je automaticky přidá za vás i do Magento.
Pokud vám volá už váš stávající zákazník, jehož kontakty potřebujete upravit, i ty můžete jednoduše a rychle přepsat v CloudTalku a ten je už automaticky upraví i ve vašem systému Magento.

Díky integraci CloudTalku a Magento se už nemusíte během hovoru vůbec proklikávat do vašeho e-shopu.

Pokud přece jen potřebujete prokliknout se do systému Magento, můžete tak učinit okamžitě jedním klikem přes tlačítko v detailu karty zákazníka v CloudTalku. Integrací nezvýšíte jen efektivnost a výkonnost vašich operátorů, stejně zlepšíte i kvalitu vašeho zákaznického centra.

Chcete využívat všechny výhody integrace Magento s CloudTalk řešením? Neváhejte se na nás obrátit, rádi vám poradíme. Zavolejte na číslo +421 2 212 93 555 nebo napište email na  [email protected].


Vyzkoušejte si demo verzi zdarma

VYPLŇTE NÁSLEDUJÍCÍ FORMULÁŘ A ZLEPŠETE VAŠI KOMUNIKACI SE ZÁKAZNÍKY