Historie hovorů a LiveAgent tickety na jednom místě

Integrace s LiveAgent

Zvyšte kvalitu zákaznické podpory. Propojením získáte informace o ticketech volajícího a v LiveAgentu zase uvidíte poslední historii hovorů přes CloudTalk.

Optimalizujte procesy komunikace s vašimi zákazníky s naší LiveAgent integrací.

CloudTalk integrace s LiveAgentem zajišťuje lepší komunikaci s vašimi zákazníky.

Helpdesk řešení LiveAgent vám poskytuje skvělou, rychlou a jednoduchou možnost jak komunikovat s vašimi zákazníky, vytvářet tickety a mít celou interakci se zákazníky po ruce.

Abyste měli tuto interakci stále k dispozici, navíc doplněnou o historii hovorů s vašimi zákazníky máme pro vás ideální řešení. Propojte vaše LiveAgent řešení s CloudTalkem a veškeré informace o hovorech a ticketech vašich zákazníků uvidíte na jednom místě, přímo v CloudTalk rozhraní. V případě, že vám zákazník zavolá, uvidíte v jeho zákaznické kartě (která se otevírá v momentě zvednutí hovoru) jeho kontaktní údaje, historii hovorů, poznámky k hovorům a také tickety volajícího. Vaši operátoři tak budou schopni obsloužit zákazníka komplexněji a rychleji.

Přidanou hodnotou integrace pro uživatele LiveAgenta je synchronizace všech hovorů zákazníků z CloudTalku. Vždy po ukončení hovoru se do rozhraní LiveAgentu předají informace o hovoru a přiřadí se rovnou k ticketům konkrétního zákazníka. Uvidíte jméno operátora, se kterým zákazník hovořil, délku hovoru, dobu čekání zákazníka na lince a dokonce i název společnosti, ze které zákazník volal. Ke každému hovoru je navíc připojen i link s nahrávkou, kterou si můžete poslechnout kdykoli potřebujete.

Obousměrná synchronizace

Integrací získáte možnost znát totožnost vašeho zákazníka ještě před samotným zvednutím hovoru. V momentě zvednutí hovoru se tyto informace rozšíří i o zmíněné informace o ticketech volajícího. V LiveAgentovi zase uvidíte poslední historii hovorů přes CloudTalk.

Zefektivníte tak pracovní postupy, protože automatickou obousměrnou synchronizací eliminujete nutnost ručně zadávat stejná data ve dvou různých systémech.

Přizpůsobte data vašim požadavkům

Automaticky synchronizovaná data mezi CloudTalkem a LiveAgentem můžete přizpůsobit podle vašich obchodních potřeb.
 
Díky CloudTalku vidíte celou historii hovorů s vašimi zákazníky přímo v LiveAgentu. Znalostí předchozí interakce a řešených problémů vytváří jedinečnou příležitost pro zvláštní způsob komunikace se zákazníkem a tím i vytváření vynikající zákaznické zkušenosti.

Zvyšte produktivitu operátorů

Zefektivněte čas operátorů eliminováním přepínání se mezi dvěma systémy. Operátoři dokáží editovat existující kontakty stažené z LiveAgenta, vytvářet nové kontakty či aktualizovat další informace, aniž by opustili rozhraní CloudTalku.

Propojení jednoduše a rychle

Integrace LiveAgenta s CloudTalkem je velmi jednoduchá a nevyžaduje žádné programování.

Jediné, co potřebujete je vaše API URL a API klíč, které najdete přímo v rozhraní LiveAgenta (nastavení → API). O vše ostatní se postará CloudTalk.

Do několika minut po propojení se začnou synchronizovat vaše data a vy můžete zvyšovat efektivitu vašeho týmu.

Chcete začít využívat všech výhod, které vám poskytne naše integrace s LiveAgentem? Obraťte se na naše odborníky, kteří vám rádi pomohou. Zavolejte na číslo +421 2 212 93 555 nebo napište email na [email protected].


Vyzkoušejte si demo verzi zdarma

VYPLŇTE NÁSLEDUJÍCÍ FORMULÁŘ A ZLEPŠETE VAŠI KOMUNIKACI SE ZÁKAZNÍKY

* Povinný

Odesláním formuláře souhlasíte se zpracováním vašich osobních údajů. Vaše soukromí je pro nás důležité. Informace neposkytneme žádným třetím stranám.