CloudTalk pro zákaznickou podporu

Software pro call centra vás zbaví chaotických procesů, abyste se mohli soustředit na rozvoj podnikání a zákaznickou podporu. Díky pokročilým funkcím, jako například pokročilé směrování hovorů, IVR menu nebo integrace, už nikdy nezmeškáte žádný hovor.

Support center software
CloudTalk Call Center software

Komplexní problémy vyřešíte rychleji díky personalizované podpoře

CloudTalk Support je intuitivní a speciálně navržený pro operátory call center. Zapomeňte na vyhledávání informací ve více systémech - všechno najdete na jednom místě. Zvýšíte tak týmovou produktivitu a jednoduše vyřešíte interakce se zákazníky.

VYZKOUŠET ZDARMA
 

Řešení pro kontaktní centra CloudTalk vám nikdy nebude účtovat příchozí hovory.

 

Díky pokročilým funkcím, jako například pokročilé směrování hovorů či callback, nezůstane žádný hovor bez odezvy.

 

Zvyšte spokojenost klientů a vyřizujte hovory jako tým. CloudTalk vám pomůže poskytovat personalizovanou zákaznickou podporu.

 

Historie komunikace z jiných komunikačních kanálů (tickety, chat, emaily, sociální sítě...).

 

S přehledem předchozích interakcí usnadníte práci operátorům a zvýšíte spokojenost zákazníků.

 

Přidávejte poznámky k hovorům, aktualizujte informace o zákaznících a synchronizujte je s CRM nebo helpdesk systémem. Váš tým tak bude mít po ruce vždy aktuální informace.


Poskytujte inteligentní podporu

CloudTalk Support vám dá všechny potřebné informace, abyste mohli měřit a zlepšovat kvalitu zákaznického servisu. Software pro call centra vytváří analýzy v reálném čase, takže můžete sledovat hovory, úroveň služeb či pocity zákazníka, a na základě toho přijímat lepší rozhodnutí a řešit problémy rychleji.

VYZKOUŠET ZDARMA
CloudTalk Analytics for Call center
 

Úroveň služeb. Čekací doby. Stav operátorů. Statistiky o hovorech se aktualizují v reálném čase, takže nadřízení jsou vždy v obraze.

 

Přijímejte rozhodnutí na základě dat a zlepšete tak výkon týmu. Monitorujte kvalitu call centra a zkušenosti zákazníků.

 

Jednoduché a intuitivní uživatelské rozhraní. Historie hovorů, objednávek a ticketů se zobrazuje na jednom místě.

 

Díky špičkovým VoIP technologiím instalace potrvá jen několik minut. Potřebujete jen připojení na internet, sluchátka s mikrofonem a pár otevřených uší.

 

Správné nástroje jsou klíčem k bezproblémové zákaznické podpoře.

Funkce pro call centra

Využijte pokročilé funkce CloudTalku a posuňte zákaznickou podporu na vyšší úroveň.

Integrate your active call center software with business tools

Integrujte software pro call centra s více než 500 nástroji

CloudTalk Support můžete jednoduše propojit s CRM, e-commerce či helpdesk nástroji, které již používáte, jako například Salesforce, Freshdesk, Help Scout a jiné. Vaši operátoři najdou veškeré informace o volajícím na jednom místě, takže mohou zákazníka obsloužit komplexnější a rychleji.


14 ďnová bezplatná skušobná verze

Vyplňte formulář a vyzkoušejte si cloudové kontaktní centrum pro inovativní byznysy sami. Buďte společností, kterou chtějí vaši zákazníci. Set up zabere pouze 5 minut.

Zlepšete vaši zákaznickou podporu s CloudTalkem