CloudTalk Inbound call centrums využitím VoIP

Kontaktní centrum

Software pro kontaktní centra umožňuje komplexní zpracování příchozích hovorů od vašich zákazníků, kteří volají na zákaznickou podporu s různými požadavky. Využívejte všechny benefity pro nejvyšší spokojenost zákazníků - pokročilé směrování hovorů na správné operátory, IVR menu, VoIP telefonování a Volací skupiny pro zkrácení čekací doby či Callback pro zmeškané hovory.
CloudTalk kontaktní centrum s intuitivním administračním rozhraním na bázi VoIP

Systém skutečně využívající data s funkcemi na úrovni světových kontaktních center

  • Jednoduché a přehledné administrační rozhraní
  • Flexibilní nastavení funkcí podle vašich potřeb a preferencí
  • Statistiky a analýzy hovorů v přehledných grafech pro správné rozhodnutí, založené na relevantních datech
  • Přehledný Wallboard pro zobrazení aktuálního stavu call centra všem zaměstnanců
  • Historie hovorů, objednávek, ticketů v detailu kontaktu každého zákazníka
  • Další údaje o zákaznících jako například poznámky, tagy či nahrávky hovorů
  • Používající nejmodernější VoIP technologie

Real-time zákaznická karta, která se otevírá ještě před zvednutím hovoru

Vytvořte v očích zákazníků nečekaný zážitek. Personalizované informace přímo během hovoru s Real-time zákaznickou kartou. Operátoři již více nemusí dohledávat informace v jiných systémech, protože mají vše na jednom místě.

  • Telefonní číslo a jméno zákazníka už při zvonění
  • Historie všech hovorů s poznámkami a nahrávkami hovorů
  • Historie objednávek a aktuální objednávky
  • Historie z jiných komunikačních kanálů (chat, email, sociální média, ...)
  • Další údaje o volajících zákaznících jako například důležité poznámky, tagy či nahrávky hovorů
 

Historie předchozí interakce se zákazníkem usnadní operátorovi komunikaci, a váš zákazník se bude cítit příjemněji.

Kontaktní centrum v cloudu zobrazující real-time informace o volajícím ještě před zvednutím hovoru

Integrujte váš software pro kontaktní centra s více než 500 nástroji

CloudTalk můžete jednoduše propojit s řadou CRM, E-commerce či Helpdesk nástroji, které již používáte. Vaši operátoři tak vidí na jednom místě všechna data o zákazníkovi, se kterým právě volají. Díky tomu ho budou schopni obsloužit komplexněji a rychleji. Rovněž budou moci přizpůsobit svoji komunikaci každému zákazníkovi zvlášť. VoIP telefonování vám tak dovolí zlepšit váš zážitek z telefonování.

CloudTalk je také možné propojit s jakýmkoli informačním systémem přes poskytované CloudTalk API.

Matador logo
Parfems.sk logo
Bestsports.sk logo
Bighome.sk logo
Dedoles.sk logo
Duvlan logo
Electronic-star logo
Saxana logo
Topankovo.sk logo
Yves Rocher logo

Funkce

POSKYTUJTE VÝJIMEČNOU ZÁKAZNICKOU PODPORU CEZ VOIP - KAŽDÝ HOVOR SE POČÍTÁ.
DÍKY POKROČILÝM FUNKCÍM SOFTWARU PRO KONTAKTNÍ CENTRA ZABEZPEČÍTE, ŽE TÉMĚŘ ŽÁDNÝ PŘÍCHOZÍ HOVOR NEZŮSTANE NEOBSLOUŽENÝ.

Real-time zákaznícká karta

Operátoři vidí všechny informace o volajícím na jednom místě. Během hovoru se zákazníkem si mohou okamžitě prohlédnout jeho historii komunikace, objednávky, chat nebo poznámky. Zákazníkovi tak dokáží hned poskytnout prvotřídní podporu.

Přečtěte si více

Nahrávání hovorů

CloudTalk umí automaticky nahrávat všechny hovory. Po jejich skončení si lze přehrát nahrávky přímo z internetového prohlížeče odkudkoli a kdykoli. Sledováním nahrávek můžete zlepšit vaši interakci se zákazníky.

Přečtěte si více

Volací skupiny

Vytvořte si vlastní volací skupiny. Příchozí hovory jsou řazeny do volacích skupin podle nastavených pravidel a následně distribuovány volným operátorům ve skupině. Samozřejmostí je možnost volajícímu přehrát úvodní hlášku.

Přečtěte si více

Callback

CloudTalk dokáže v případě nevyřízených hovorů automaticky zavolat zpět vašim zákazníkům. Pokud se vám vaši zákazníci nedovolí, jejich zmeškaný hovor se zaznamená do systému, který po určitém čase znovu vytáčí jejich telefonní číslo, dokud nedojde k úspěšnému spojení zákazníka s operátorem.

Přečtěte si více

Provozní doba

Nastavte si provozní dobu, kdy jste pro vaše zákazníky dostupní. Mimo provozní dobu je možné zákazníkům např. přehrát vlastní hlášku, přesměrovat je na jiné telefonní číslo, přesměrovat do hlasové schránky nebo využít různé kombinace.

Přečtěte si více

Hlasové menu IVR

Vytvořte si vlastní (i víceúrovňové) hlasové menu, které provede volajícího možnostmi a zajistí, že volající se vždy dovolá na správné oddělení, správnému operátorovi či správné skupině operátorů, případně mu poskytne správné informace přes vlastní hlášky.

Přečtěte si více

Mezinárodní čísla

Možnost využití mezinárodních telefonních čísel (s geografickou i negeografickou předvolbou) z více než 60 zemí světa. Využitím mezinárodních telefonních čísel vám zahraniční zákazníci volají za standardní místní ceny nebo zcela zdarma.

Přečtěte si více

Vyzkoušejte si demo verzi zdarma

VYPLŇTE NÁSLEDUJÍCÍ FORMULÁŘ A ZLEPŠETE VAŠI KOMUNIKACI SE ZÁKAZNÍKY

* Povinný

Odesláním formuláře souhlasíte se zpracováním vašich osobních údajů. Vaše soukromí je pro nás důležité. Informace neposkytneme žádným třetím stranám.