Kampaně

Vytvořte si kampaň s call scripty a dotazníky a nechte operátory volat. V reálném čase můžete sledovat průběh kampaně a upravovat ji podle potřeb tak, aby byla co nejvýkonnější.

Díky CloudTalku jsou telefonické kampaně vašeho aktivního call centra přehlednější, plynulejší a především efektivnější. Naše kampaně také nabízejí rychlé řešení pro spojení se zákazníky, kterým chcete volat.

V rozhraní, v samostatném modulu „Kampaně“, dokážete jednoduše a rychle vytvořit tolik kampaní, kolik potřebujete. Kampaně si můžete předem naplánovat na přesné datum a čas, kdy se automaticky mají spustit.

Aktuální stavy aktivních kampaní jsou v reálných časech zaznamenávány a zobrazovány v přehledných statistikách a reportech. Díky tomu můžete probíhající kampaň průběžně monitorovat a upravovat ji tak, aby byla co nejvýkonnější.

Ke každé kampani si navíc můžete vybrat volací skupiny či konkrétní operátory - zajistíte tak ideální řešení spojení se zákazníky, kterým budou volat operátoři, kteří rozumí dané problematice.

Využívejte všechny benefity kampaní, které vám nabízí CloudTalk

  • Jednoduché vytvoření call scriptu: Během pár minut si vytvoříte call script, který následně přiřadíte ke kampani (jeden call script můžete přiřadit k více kampaním).
  • Jednoduché vytvoření dotazníku: Během pár minut si vytvoříte dotazník (s různým výběrem odpovědí), který následně přiřadíte ke kampani (jeden dotazník můžete přiřadit k více kampaním).
  • Volejte pouze relevantním kontaktům: Díky funkci Tagování kontaktů si můžete vaše kontakty označit. Při vytváření kampaně se do ní importují kontakty podle vámi vybraného tagu (pokud máte např. kampaň s akcí na pojištění auta, tak ke každému kontaktu, který vlastní auto přiřadíte tag "majitel auta". Tento tag si následně vyberete při kampani, čímž zajistíte, že budete volat pouze relevantní cílové skupině)
  • Prediktivní vytáčení: V momentě, kdy operátor ukončí předchozí hovor, CloudTalk automaticky vytočí dalšího zákazníka. Jde o rychlé řešení spojení se zákazníky, se kterým se výrazně zvyšuje efektivita operátorů.
  • Exporty kampaní: CloudTalk umožňuje exportovat data z kampaní buď ve formátu XLS nebo přes CloudTalk API. Můžete si stahovat výsledky kampaní, nahrávky hovorů, odpovědi z dotazníku a další údaje.
  • Nahrávání hovorů: Ke každé kampani máte možnost zapnout nahrávání hovorů. Nahrávky máte stále k dispozici, takže si je můžete kdykoli přehrát.

Zvyšte úspěšnost vašich kampaní

S CloudTalkem budou vaše kampaně personalizované. V momentě, kdy zákazník zvedne příchozí hovor, operátorovi se zobrazí přehledná tabulka, s níž pracuje během celého rozhovoru. Na jednom místě tak díky funkci Kampaně, která zlepšuje a zrychluje řešení spojení se zákazníky, vidí:

  • údaje o zákazníkovi - jméno, tel. číslo, email, společnost, odvětví, adresu, vlastní pole s vámi vybranými parametry (například oblíbené auto, technická zručnost a jiné) a další
  • call script, díky kterému může vést rozhovor systematicky hned od začátku
  • dotazník, který vyplňuje přímo během hovoru se zákazníkem
  • buttony pro rychlé označení výsledku hovoru - prodej, má zájem, nemá zájem, přeplánovat, nevolat znovu, přeskočit

S CloudTalk funkcí Kampaně zvýšíte efektivitu a úspěšnost prodejů při vašich telemarketingových aktivitách.

Chtěli byste vědět více o našem řešení pro aktivní call centra s funkcí Kampaně? Poraďte se s našimi CloudTalk odborníky. Vyplňte kontaktní formulář níže a začněte s vaší zkušební verzí už dnes.
 


Vyzkoušejte si demo verzi zdarma

VYPLŇTE NÁSLEDUJÍCÍ FORMULÁŘ A ZLEPŠETE VAŠI KOMUNIKACI SE ZÁKAZNÍKY