Interní označení tel. čísla pro IP telefonní ústřednu

Používá vaše společnost více telefonních čísel? Pojmenujte si je, aby vaši zaměstnanci a operátoři hned věděli, na které vaše číslo zákazník právě volá a jak se mají představit.

Ať už provozujete více e-shopů, máte více projektů či marketingových kampaní nebo má každé vaše oddělení vlastní číslo, díky internímu označení čísla vaší IP telefonní ústředny budete vždy vědět, na které telefonní číslo zákazník právě volá.

Každé číslo, které používáte, ať už příchozí, odchozí nebo interní hovory, můžete jednoduše interně pojmenovat pro snadnější orientaci.

Interní označení čísel vaší IP telefonní ústředny vidíte přehledně i ve vašem seznamu telefonních čísel. Chcete-li název čísla změnit, jednoduše kliknete na detail čísla v tomto seznamu a název přepíšete. Po uložení se začne název čísla automaticky zobrazovat všude.

Pokud například zákazník volá na vaše Sales číslo, ale v Sales volací skupině není žádný volný operátor, zákazník může být přesměrován do jiné volací skupiny. Operátorovi z jiné volací skupiny se při zvonění objeví původní číslo, na které zákazník volal, ale i s jeho interním označením. Operátoři tak hned vědí, na jaké oddělení zákazník volá a jaké informace tak pravděpodobně shání.
 

Chtěli byste vědět více o našem řešení pro IP telefonní ústřednu s funkcí Interní označení tel. čísla? Poraďte se s našimi CloudTalk odborníky. Vyplňte kontaktní formulář níže a začněte s vaší zkušební verzí už dnes.
 


Vyzkoušejte si demo verzi zdarma

VYPLŇTE NÁSLEDUJÍCÍ FORMULÁŘ A ZLEPŠETE VAŠI KOMUNIKACI SE ZÁKAZNÍKY