Interní hovory se softwarem pro telefonní ústřednu

Každý uživatel, operátor, volací skupina či oddělení má přiděleno vlastní interní číslo / klapku. Takto můžete jednoduše uskutečnit interní hovor, případně bez přerušení přesměrovat hovor od zákazníka na jiného operátora.

V jednoduchém a intuitivním rozhraní CloudTalku můžete každému operátorovi vytvořit 4místní klapku, kterou si snadněji zapamatujete - například 1002. Vytočení interního hovoru v rámci vaší společnosti je tak rychlé a snadné.

Ve službě CloudTalk si můžete spravovat operátory sami. Díky tomu budete schopni každému novému operátorovi vytvořit vlastní klapku, která se používá pro:

  • interní hovory v rámci vaší společnosti
  • přepojení volajícího zákazníka na jiného operátora -  pokud operátor není kompetentní k vyřešení problému zákazníka, může jeho hovor jedním klikem, prostřednictvím klapky, přepojit na vhodnějšího operátora, aniž by bylo spojení se zákazníkem přerušeno.

Se softwarem pro telefonní ústřednu můžete klapky využívat i pro vaše Volací skupiny. Při vytvoření nové skupiny se jí automaticky přiřadí 3místná klapka pro efektivnější způsob spojení.

Podporujte týmovou spolupráci se softwarem pro telefonní ústřednu

Umožněte vašim operátorem, aby byli ve vzájemném spojení, pokud potřebují. Pokud operátor potřebuje radu například od svého zkušenějšího kolegy, díky klapkám, které nabízí software telefonní ústředny, si mohou kdykoli zavolat. Tato funkce podporuje pozitivní interakci v rámci vašeho týmu, zvyšuje aktivní spolupráci a také urychluje proces řešení problémů.

Zvyšujte spokojenost zákazníků

Pokud se váš operátor nemůže vypořádat s nějakým problémem během hovoru se zákazníkem, může se snadno přepojit k jinému operátorovi. Operátor bude mít zároveň všechny informace o zákazníkovi na jednom místě, přímo během hovoru, díky funkci Real-time zákaznická karta softwaru pro telefonní ústřednu. Může mu tak poskytnout ještě lepší zákaznickou podporu.

Díky jednoduchému přepojení telefonátů v rámci vaší společnosti zvyšujete efektivitu vašeho týmu a můžete věnovat více času svým zákazníkům. 

Chtěli byste vědět více o našem softwaru pro telefonní ústřednu s funkcí Interní hovory/Klapky? Poraďte se s našimi CloudTalk odborníky. Vyplňte kontaktní formulář níže a začněte s vaší zkušební verzí už dnes.
 


Vyzkoušejte si demo verzi zdarma

VYPLŇTE NÁSLEDUJÍCÍ FORMULÁŘ A ZLEPŠETE VAŠI KOMUNIKACI SE ZÁKAZNÍKY