Intercom integrace se softwarem pro kontaktní centra

Integrací s helpdesk nástrojem Intercom získáte přehled o všech vašich konverzacích se zákazníky. Během rozhovoru s nimi tak bude komunikace efektivnější a personalizovaná.

Propojení Intercomu s CloudTalkem vám pomůže dostat všechny základní kontaktní údaje vašich zákazníků, jakož i historii jejich hovorů a konverzací, do jednoho systému. Ať už chcete pracovat v Intercomu nebo CloudTalku, v obou systémech máte kompletní data o vašich zákaznících. Navíc data jsou automaticky pravidelně synchronizovány, takže vaše informace jsou vždy aktuální.

Intercom integrace pro prvotřídní zákaznickou podporu

Intercom nabízí nástroj pro rychlou a hlavně personalizovanou textovou komunikaci s vašimi zákazníky. Jsou ale situace, kdy vám zákazníci potřebují zavolat. Na to, abyste měli dostupná všechna data při jakékoli komunikaci, slouží právě integrace CloudTalku s Intercomem.
Když vám zákazník zavolá, v jeho Real-time zákaznické kartě (kterou můžete otevřít ještě před zvednutím hovoru) díky naší integraci vidíte:

  • kontaktní údaje o zákazníkovi (jméno, email, tel. číslo, název společnosti, adresu, webstránku, atd.)
  • historii hovorů včetně jejich nahrávek
  • poznámky o zákazníkovi 
  • konverzace volajícího z Intercomu
  • emailovou a chatovou komunikaci
  • různé jiné aktivity, ať už z Intercomu nebo z CloudTalku

Dejte vašemu týmu jeden pracovní nástroj. Vaše zákaznická podpora bude efektivnější a rychlejší.

CloudTalk integracia s Intercomom

Obousměrná synchronizace

Díky automatické synchronizaci vidíte v CloudTalku v aktivitě každého zákazníka celou historii jeho konverzací z Intercomu. Synchronizaci můžete nastavit i podle vaší provozní doby či na jednotlivá telefonní čísla.
V Intercomu máte zase dostupná data o všech hovorech z CloudTalku. Pro každý hovor se zákazníkem se v Intercomu automaticky vytvoří konverzace/aktivita, do které se zaznamenávají údaje jako:

  • telefonní číslo, ze kterého zákazník volal
  • datum a čas hovoru
  • délka volání
  • nahrávka hovoru

Automaticky se synchronizují rovněž samotné kontakty. Pokud vytvoříte nový kontakt nebo aktualizujete již existující v CloudTalku, automaticky se vytvoří i v Intercomu a naopak.

Obousměrnou automatickou synchronizací zefektivníte čas vašeho týmu, který nebude muset zadávat data do různých systémů vícekrát. 

Pokud máte o vašem zákazníkovi všechny dostupné informace, dokážete s ním komunikovat osobněji.

Propojení jednoduše a rychle

  • Integrace je velmi rychlá a nenáročná, nepotřebujete nic programovat.
  • V CloudTalku klikněte na "Účet" -> "Integrace". Klikněte na tlačítko "Připojit k Intercom". Systém vás automaticky přesměruje na váš Intercom účet a požádá vás o souhlas s použitím vašich dat. Po potvrzení souhlasu se přesměrujete zpět do CloudTalku. Vše jen na pár kliků :)
  • Do několika minut po propojení začne automatická synchronizace vašich dat. A můžete začít zefektivňovat vaši zákaznickou podporu.


Chcete začít využívat všechny výhody, které vám poskytne naše integrace s Intercomem? Obraťte se na naše odborníky, kteří vám rádi pomohou. Zavolejte na číslo  +421 2 212 93 555 nebo napište email na  [email protected].


Vyzkoušejte si demo verzi zdarma

VYPLŇTE NÁSLEDUJÍCÍ FORMULÁŘ A ZLEPŠETE VAŠI KOMUNIKACI SE ZÁKAZNÍKY