Integrace

Propojte CloudTalk s nástroji, které již používáte.

 

Jednoduché nastavení

CloudTalk můžete používat za méně než 5 minut. Konfiguraci vám uděláme na počkání. Nemusíte platit žádné zřizovací a instalační poplatky, přičemž službu nabízíme jako jediní na trhu bez závazku.

 

Synchronizace dat

CloudTalk automaticky synchronizuje data o vašich zákaznících s nástroji, které používáte. Vždy, když potřebujete, se jednoduše dostanete ke všem aktuálním údajům o volajícím (k objednávkám, ticketům, chatům…).

 

Zjednodušení práce

Využitím integrací zjednodušíte dennodenní rutinu vašeho týmu a zvýšíte jeho výkonnost. Vaši operátoři mohou v reálném čase vidět celou historii aktivity zákazníka, se kterým právě telefonují.

 

Zvýšení kvality

Používáním CloudTalku dokážete jednoduše a rychle zvýšit kvalitu vaší zákaznické podpory. Nastavte si funkce jako otevírací hodiny, směrování hovorů nebo propojte CloudTalk s vašimi nástroji - zákazníci vás budou milovat.

Nástroje, které zlepší váš zážitek z používání CloudTalku

INTEGRUJTE VÁŠ TELEFONNÍ SYSTÉM S CRM NÁSTROJI, E-COMMERCE A HELPDESK ŘEŠENÍM
  • Všechny
  • CRM
  • E-commerce
  • Helpdesk
  • Ostatní
Microsoft Dynamics

Zjednodušte si práci v CRM, když komunikujete se zákazníky. Synchronizací údajů získáte lepší přehled o vašich kontaktech a zákaznících.

ZohoCRM

Zjednodušte si práci v CRM, když komunikujete se zákazníky. Synchronizací dat získáte lepší přehled o vašich kontaktech a zákaznících.

Shopify

Propojte CloudTalk a Shopify a okamžitě budete vědět, který zákazník vám právě volá a jaká byla jeho poslední aktivita ve vašem e-shopu. Díky integraci se Shopify dokážete nejen zvýšit efektivitu vašich operátorů, ale i spokojenost vašich zákazníků.

Shoptet

Získejte přehled o poslední aktivitě vašich zákazníků v momentě, kdy vám zazvoní telefon. Se Shoptet integrací získáte personalizované řešení pro řízení zákaznické podpory. Automatická synchronizace umožní zobrazit údaje o objednávkách a kontaktech vašich zákazníků přímo v CloudTalku.

Přečíst více

BigCommerce

Integrací s BigCommerce získáte okamžitý přehled o objednávkách zákazníků přímo v CloudTalku na jednom místě. Zákazníkům poskytnete lepší zákaznickou podporu.

Magento

Propojte Magento s CloudTalkem a dejte vašim operátorům možnost obsloužit volající zákazníky kvalitněji. Operátoři získají okamžitý přehled o objednávkách volajících zákazníků.

LiveAgent

Zvyšte kvalitu zákaznické podpory. Propojením získáte informace o ticketech volajícího a v LiveAgentu zase uvidíte poslední historii hovorů přes CloudTalk.

Přečíst více

Zendesk

Zvyšte kvalitu zákaznické podpory. Integrujte Zendesk systém pro podporu zákazníků s CloudTalkem a už během hovoru mohou vaši operátoři sledovat poslední tickety zákazníka.

Freshdesk

Poskytněte lepší zákaznickou podporu integrací s Freshdesk službou. Synchronizací dat získáte lepší přehled o aktivitě zákazníků.

Help Scout

Integrace s Help Scout vám umožní synchronizovat obě služby navzájem. Jedná se o ideální řešení pro manažment zákaznické podpory. Všechny data budete mít aktuální a operátoři tak budou moci poskytnout lepší podporu zákazníkům.

Přečíst více

Groove

Propojte CloudTalk s vaším helpdesk systémem a zlepšete spokojenost zákazníků. Operátoři budou umět rychleji a kvalitněji odpovídat na otázky zákazníků.

Pohoda

Jednoduchou integrací s Pohodou získáte detailní informace o objednávkách vašich zákazníků na jednom místě.

Přečíst více

Google Contacts

Používejte pouze jednu databázi kontaktů. Google Contacts integrace automaticky importuje a synchronizuje všechny vaše Google kontakty s CloudTalk kontakty.

Přečíst více

Import kontaktů

Nahrajte si do CloudTalku vaše kontakty pomocí jednoduchého textového souboru a získejte tak více informací o vašich zákaznících.

Přečíst více

SuperFaktura

Rychlou a jednoduchou integrací se SuperFaktura.cz dokáží operátoři okamžitě získat informace o přijatých objednávkách a fakturách zákazníků, kteří vám právě volají.

Přečíst více

Intercom

Integrací s helpdesk nástrojem Intercom získáte přehled o všech konverzacích s vašimi zákazníky. Během telefonického rozhovoru tak budou vědět kvalitnější a rychleji odpovídat na dotazy zákazníků.

LiveChat

Propojte LiveChat a CloudTalk, a dejte operátorům nástroj, aby se mohli podívat na poslední chat konverzaci se zákazníky na jednom místě.

Potřebujete jinou integraci?

KONTAKTUJTE NÁS , MOŽNÁ NA NÍ UŽ PRACUJEME.

Vyzkoušejte si demo verzi zdarma

VYPLŇTE NÁSLEDUJÍCÍ FORMULÁŘ A ZLEPŠETE VAŠI KOMUNIKACI SE ZÁKAZNÍKY

* Povinný

Odesláním formuláře souhlasíte se zpracováním vašich osobních údajů. Vaše soukromí je pro nás důležité. Informace neposkytneme žádným třetím stranám.