Všechny hovory se zákazníky v historii komunikace

Mějte celou historii komunikace se zákazníkem vždy po ruce. Automaticky vám zobrazíme předchozí hovory, objednávky, chaty nebo poznámky, aby operátoři nemuseli tyto údaje hledat napříč různými systémy.

Abyste dokázali poskytovat prvotřídní zákaznickou podporu, potřebujete vědět, kdo jsou vaši zákazníci a proč vám volají.

S CloudTalk funkcí Historie komunikace vidíte všechny aktuální informace o zákaznících a kompletní přehled o jejich minulé aktivitě na jednom místě - v detailu kontaktu každého zákazníka. Vaše hovory se zákazníky nikdy nebyly jednodušší.

Historie interakce s vašimi zákazníky na jednom místě

V CloudTalku se do detailu kontaktu každého zákazníka automaticky zaznamenávají všechny jeho interakce s vaší společností:

  • předchozí hovory se zákazníky včetně jejich nahrávek
  • emaily, chaty
  • tickety
  • objednávky s detailními informacemi
  • různé poznámky v samostatné záložce kontaktu, které si zapisují vaši operátoři o zákazníkovi

Informace se shromažďují automatickou synchronizací se všemi vašimi nástroji, které již používáte a máte je propojené s CloudTalkem, jako například:

  • E-commerce nástroje (Shoptet, Shopify či BigCommerce)
  • CRM nástroje (Microsoft Dynamics, ZohoCRM)
  • Helpdesk řešení (LiveAgent, Zendesk či Help Scout)
  • Obchodní nástroje (Pohoda, SuperFaktura)

Kompletní historii komunikace s vašimi zákazníky mají operátoři stále po ruce, navíc i přímo během hovoru. Znalostmi důležitých informací o zákaznících mohou operátoři přizpůsobit komunikaci zvlášť každému zákazníkovi, efektivně vyřešit jeho požadavek a poskytovat tak kvalitnější zákaznickou podporu.

Se všemi informacemi na jednom místě zvýšíte výkonnost vašeho call centra, protože operátoři nebudou muset ztrácet čas dohledáváním informací v jiných systémech. Tento čas se odrazí v rychlejším vyřízení hovorů a také i ve větším počtu obsloužených zákazníků.

Vyřešte hovory se zákazníky rychle a efektivně

Znalostmi důležitých informací o vašich zákaznících a předešlé komunikace s nimi, nebudou muset operátoři při každém hovoru opakovat stále totéž. Například, pokud vám zavolá zákazník, že mu nefunguje router, a operátor v jeho zákaznické kartě vidí, že kvůli tomu volá již potřetí, může mu rovnou navrhnout, že mu router vymění. Zákazník ocení, že nebude muset svůj problém znovu vysvětlovat a vy mu nabídnete řešení prakticky za sekundu.

S funkcí Historie komunikace vaše firma prokáže, že dbá o spokojenost svých zákazníků, což se projeví věrností zákazníků vůči vaší firmě.

Úspěšné outbound kampaně

V případě různých kampaní či aktivního prodeje výrobků nebo služeb se mohou vaši operátoři předem podívat do detailu kontaktu každého zákazníka, kterému chtějí volat, a připravit se tak na rozhovor s ním. Znalosti těchto informací jim pomohou vytvořit lepší a strategičtější přístup během hovoru se zákazníky, který může vést k úspěšnému prodeji.

Poznejte celou historii komunikace s vašimi zákazníky a poskytujte tak kvalitnější služby.

 

Chtěli byste vědět více o našem řešení pro call centra s funkcí Historie komunikace? Poraďte se s našimi CloudTalk odborníky. Vyplňte kontaktní formulář níže a začněte s vaší zkušební verzí už dnes.
 


Vyzkoušejte si demo verzi zdarma

VYPLŇTE NÁSLEDUJÍCÍ FORMULÁŘ A ZLEPŠETE VAŠI KOMUNIKACI SE ZÁKAZNÍKY