Propojte váš helpdesk nástroj Help Scout se softwarem pro call centra

Integrace s Help Scout vám umožní synchronizovat obě služby navzájem. Jedná se o ideální řešení pro manažment zákaznické podpory. Všechny data budete mít aktuální a operátoři tak budou moci poskytnout lepší podporu zákazníkům.

Propojte váš Help Scout nástroj s CloudTalkem a základní kontaktní údaje vašich zákazníků, historii jejich hovorů a konverzací uvidíte na jednom místě - ať už v CloudTalku nebo v rozhraní Help Scout. Automatickou synchronizací navíc zajistíte, že informace o vašich zákaznících budete mít aktuální v obou systémech.

Efektivní řešení pro manažment zákaznické podpory s naší Help Scout integrací

Helpdesk řešení Help Scout umožňuje rychlou, jednoduchou a hlavně personalizovanou komunikaci s vašimi zákazníky.

Abyste měli tuto komunikaci stále k dispozici, navíc doplněnou o historii hovorů s vašimi zákazníky, propojte váš Help Scout nástroj s CloudTalkem.

Pokud vám zákazník zavolá, v jeho Real-time zákaznické kartě (kterou lze otevřít ještě před zvednutím hovoru) vidíte díky naší integraci:

  • kontaktní údaje o zákazníkovi (jméno, email, tel. číslo, název společnosti, adresu, webstránku atd.)
  • historii hovorů včetně nahrávek hovorů
  • poznámky o zákazníkovi
  • konverzace volajícího z Help Scoutu
  • emailovou a chatovou komunikaci
  • různé jiné aktivity ať už z Help Scoutu nebo z CloudTalku

Vaši operátoři se tak nebudou muset přepínat ze systému do systému, a proto bude vaše řešení pro manažment zákaznické podpory efektivnější a rychlejší.

Obousměrná synchronizace

Díky automatické synchronizaci kontaktů vidíte v CloudTalku v aktivitě každého zákazníka celou historii jeho konverzací i aktuální otevřené konverzace z Help Scoutu.

V Help Scoutu zase budete vidět všechny hovory z CloudTalku. Pro každý hovor se zákazníkem se v Help Scoutu automaticky vytvoří konverzace. K hovoru se do této konverzace zaznamenávají údaje, jako telefonní číslo, ze kterého zákazník volal, datum a čas hovoru, délka volání a nahrávka hovoru.

Synchronizace se týká i samotných kontaktů. Pokud v Help Scoutu vytvoříte nový kontakt, automaticky se vytvoří i v CloudTalku a naopak. Pokud aktualizujte údaje existujícího kontaktu v CloudTalku, změny se automaticky zobrazí i v Help Scoutu a naopak.

Automatickou obousměrnou synchronizací eliminujete nutnost ručně zadávat stejné informace ve dvou různých systémech. Navíc znalostí co největšího množství aktuálních údajů a aktivit zákazníků, přímo během hovoru s nimi, bude vaše zákaznická podpora osobnější a tím i lidštější :)

Vytvářejte konverzace přímo z CloudTalku

Během hovoru se zákazníkem můžete jednoduše vytvořit novou konverzaci do Help Scoutu, aniž byste opustili rozhraní CloudTalku. Díky tomu je naše řešení pro manažment zákaznické podpory přínosem nejen pro zkrácení délky hovorů se zákazníky ale i pro zjednodušení práce operátorů.

V detailu kontaktu každého zákazníka můžete přes tlačítko "Vytvořit" jedním klikem vytvořit novou konverzaci s požadavkem zákazníka, která se po uložení automaticky odešle i do detailu kontaktu v Help Scoutu.

Díky Real-time zákaznické kartě lze tuto akci provést i přímo během hovoru se zákazníkem.

Vyhledávání v kontaktech Help Scoutu přímo z CloudTalku

Pokud potřebujete informace o vašem zákazníkovi, můžete je rychle a snadno najít i v CloudTalku v samostatné záložce "Kontakty". Databáze kontaktů obou systémů jsou synchronizovány, proto se všechny údaje shodují.

Propojení jednoduše a rychle

  • Integrace Help Scoutu s CloudTalkem je velmi jednoduchá a nevyžaduje žádné programování.  
  • Jediné, co potřebujete je váš API klíč a název mailboxu, které najdete přímo v rozhraní Help Scoutu (Profile → Authentication → Generate API key). O vše ostatní se postará CloudTalk.
  • Do několika minut po propojení se začnou synchronizovat vaše data a vy můžete zlepšovat vaši zákaznickou podporu.

Chcete začít využívat všech výhod, které vám poskytne naše integrace s nástrojem Help Scout? Obraťte se na naše odborníky, kteří vám rádi pomohou. Zavolejte na číslo +421 2 212 93 555 nebo napište email na [email protected].


Vyzkoušejte si demo verzi zdarma

VYPLŇTE NÁSLEDUJÍCÍ FORMULÁŘ A ZLEPŠETE VAŠI KOMUNIKACI SE ZÁKAZNÍKY

* Povinný

Odesláním formuláře souhlasíte se zpracováním vašich osobních údajů. Vaše soukromí je pro nás důležité. Informace neposkytneme žádným třetím stranám.