Funkcionality na úrovni světových call center

Objevte funkce, které zlepšují komunikaci se zákazníky, ale hlavně zefektivňují práci lidí.

Základní funkce

ZLEPŠETE KVALITU VAŠÍ ZÁKAZNICKÉ PODPORY POMOCÍ POKROČILÝCH FUNKCÍ CALL CENTRA

Nahrávání hovorů

CloudTalk umí automaticky nahrávat všechny hovory. Po jejich skončení si lze přehrát nahrávky přímo z internetového prohlížeče odkudkoli a kdykoli. Sledováním nahrávek můžete zlepšit vaši interakci se zákazníky.

Přečíst více

Volací skupiny

Vytvořte si vlastní volací skupiny. Příchozí hovory jsou řazeny do volacích skupin podle nastavených pravidel a následně distribuovány volným operátorům ve skupině. Samozřejmostí je možnost volajícímu přehrát úvodní hlášku.

Přečíst více

Mezinárodní čísla

Možnost využití mezinárodních telefonních čísel (s geografickou i negeografickou předvolbou) z více než 60 zemí světa. Využitím mezinárodních telefonních čísel vám zahraniční zákazníci volají za standardní místní ceny nebo zcela zdarma.

Přečíst více

Barevná čísla 0800/0850

Možnost využití zelených (0800) a modrých (0850) telefonních čísel. Poskytováním služby barevná telefonní čísla vám zákazníci mohou volat zdarma nebo za zvýhodněnou cenu. Získáte tak konkurenční výhodu oproti jiným společnostem.

Přečíst více

Zkrácená čísla

Pořiďte si zkrácené pětimístné telefonní čísla 16 xxx, 17 xxx nebo 18 xx

Přečíst více

Callback

CloudTalk dokáže v případě nevyřízených hovorů automaticky zavolat zpět vašim zákazníkům. Pokud se vám vaši zákazníci nedovolí, jejich zmeškaný hovor se zaznamená do systému, který po určitém čase znovu vytáčí jejich telefonní číslo, dokud nedojde k úspěšnému spojení zákazníka s operátorem.

Přečíst více

Interní označení tel. čísla

Používá vaše společnost více telefonních čísel? Pojmenujte si je, aby vaši zaměstnanci a operátoři hned věděli, na které vaše číslo zákazník právě volá a jak se mají představit.

Přečíst více

Provozní doba

Nastavte si provozní dobu, kdy jste pro vaše zákazníky dostupní. Mimo provozní dobu je možné zákazníkům např. přehrát vlastní hlášku, přesměrovat je na jiné telefonní číslo, přesměrovat do hlasové schránky nebo využít různé kombinace.

Přečíst více

Vlastní hlášky

Úvodní hláška je vaše první interakce s volajícím zákazníkům. CloudTalk vám přináší možnost vytvoření vlastních hlášek, které budou přehrány volajícím v různých situacích podle potřeby (volání mimo provozní dobu, čekání na volného operátora atd.).

Přečíst více

Voicemail / Hlasová schránka

Vytvořte individuální nebo skupinové hlasové odkazové schránky. Pokud vám volající zanechá hlasovou zprávu, na email vám odešleme nahrávku ve formátu wav spolu s informacemi o volajícím. Nahrávku je možné přehrát přímo z vaší mailové schránky.

Přečíst více

Tagování / označení kontaktů

Přiřaďte každému kontaktu některý z tagů, které si sami vytvoříte. Tagy vám umožní jednodušeji vyhledávat kontakty, zařazovat je do kategorií a rychle identifikovat o jaký kontakt jde.

Přečíst více

Custom field / Vlastní pole

Vytvořte si vlastní pole pro doplnění dalších důležitých informací a údajů o vašich zákaznících, které potřebujete pro váš byznys.

Přečíst více

Integrace byznys nástrojů

JEDNODUŠE PROPOJTE CLOUDTALK S CRM NÁSTROJI, E-COMMERCE A HELPDESK ŘEŠENÍMI

Real-time zákaznícká karta

Operátoři vidí všechny informace o volajícím na jednom místě. Během hovoru se zákazníkem si mohou okamžitě prohlédnout jeho historii komunikace, objednávky, chat nebo poznámky. Zákazníkovi tak dokáží hned poskytnout prvotřídní podporu. 

Přečíst více

Jednoduchá integrace

CloudTalk víte jednoduše propojit s množstvím CRM, E-commerce či Helpdesk nástrojů, které již používáte. Vaši operátoři tak vidí na jednom místě všechna data o zákazníkovi, se kterým právě volají. Díky tomu ho budou schopni obsloužit komplexnější a rychleji.

Přečíst více

Zobrazení volajícího

Personalizujte vaši komunikaci se zákazníky od úplného začátku. Zobrazíme vám jméno volajícího, jeho telefonní číslo a další informace ještě před zvednutím příchozího hovoru.

Přečíst více

Historie komunikace

Mějte celou historii komunikace se zákazníkem vždy po ruce. Automaticky vám zobrazíme předchozí hovory, objednávky, chaty nebo poznámky, aby operátoři nemuseli tyto údaje hledat napříč různými systémy.

Přečíst více

Zadejte úlohu přímo z CloudTalku

Přidávejte kontakty, vytvářejte tickety, úkoly, editujte objednávky a jiné do vašeho CRM, Helpdesk či E-commerce řešení přímo z CloudTalku. Zefektivněte tím vaše pracovní procesy a vytvoříte efektivnější řešení pro hovory se zákazníky.

Přečíst více

Telefonní seznam

Sloučení všech vašich kontaktů na jedno místo. Pomocí integrace vám umožníme importovat do CloudTalku vaše kontakty z různých zdrojů. Operátoři tak budou pracovat výkonněji.

Přečíst více

Pokročilé směrování hovorů

NASMĚRUJTE HOVORY VŽDY KE SPRÁVNÉMU ČLOVĚKU NA ZÁKLADĚ VÁMI DEFINOVANÝCH PRAVIDEL

Automatická distribuce hovorů (ACD)

Automatické, inteligentní a efektivní směrování příchozích hovorů na základě všech dostupných informací, díky kterému jsou volající přesměrováni vždy na nejvhodnějšího operátora či skupinu operátorů.

Přečíst více

Hlasové menu (IVR)

Vytvořte si vlastní (i víceúrovňové) hlasové menu, které provede volajícího možnostmi a zajistí, že volající se vždy dovolá na správné oddělení, správnému operátorovi či správné skupině operátorů, případně mu poskytne správné informace přes vlastní hlášky.

Přečíst více

Skill based routing

Automatické směrování příchozích hovorů na konkrétních operátorů na základě jejich zkušeností a dovedností (skills) podle specifických potřeb volajícího. Operátorem nastavíte úroveň ovládání jednotlivých dovedností.

Přečíst více

Směrování na základě volajícího

Inteligentní směrování příchozích hovorů na základě telefonního čísla volajícího podle definovaných pravidel.

Preferovaný operátor

Nastavte ke každému zákazníkovi preferovaného operátora, aby byly jeho hovory směrovány primárně na něj. Díky komunikaci s jedním člověkem je vaše zákaznická podpora osobnější, efektivnější a příjemnější.

Přečíst více

Automatické odchozí číslo

CloudTalk umožňuje nastavit odchozí číslo automaticky podle toho, do jaké země voláte. Vašim zahraničním zákazníkům tak přichází místní a nikoliv mezinárodní hovor.

Přečíst více

Ring groups

Funkce zajistí, že příchozí hovory od zákazníků budou zvonit více než jednomu, případně všem operátorům ve vyzváněcím skupině. Díky tomu se výrazně zkrátí váš reakční čas a zlepší zákaznická podpora.

Přečíst více

Statistiky a monitoring hovorů

ZLEPŠETE KVALITU VAŠEHO CALL CENTRA PODROBNÝMI STATISTIKAMI A SLEDOVÁNÍM HOVORŮ

Statistiky hovorů

Trackujte výkonnost vašeho kontaktního centra. CloudTalk je systém skutečně využívající data. Komplexní statistiky o hovorech, operátorech a volacích skupinách na jednom místě. Dělejte důležitá rozhodnutí na základě relevantních dat.

Přečíst více

Wallboard

Získejte reálný obraz o stavu vašeho call centra v cloudu na monitorech. Wallboard vám umožní zajistit vyšší produktivitu zaměstnanců, kratší dobu čekání, okamžité řešení potřeb a spokojenost volajících.

Přečíst více

Real-time dashboard

Sledujte, co se děje ve vašem call centru v reálném čase. Všechny důležité údaje o příchozích hovorech či efektivitě operátorů budete mít stále k dispozici a vždy aktuální.

Přečíst více

Monitoring hovorů

Monitorujte hovory kdykoliv potřebujete. Získejte informace o hovorech vašich operátorů se zákazníky a garantujte tak kvalitu vaší zákaznické podpory.

Přečíst více

Konferenční hovory

Využívejte možnost konferenčních hovorů a zlepšete tak spolupráci vašich týmů. Konferenci víte zrealizovat během pár minut a můžete do ní zapojit i externí kontakty, například vašich klientů, dodavatelů atd.

Přečíst více

Reporty operátorů

Jednoduchých přístupem ke statistikám o vašich operátorech přímo v CloudTalku, budete schopni zlepšit kvalitu vaší zákaznické podpory a ohodnotit každého operátora podle jeho výkonnosti.

Přečíst více

Reporty na míru

Nestačí vám statistiky, které vám CloudTalk nabízí? Díky filtrům si je víte sami upravit, jak potřebujete (např. podle operátorů, tel. čísel, skupin, přesného časového rozpětí). Získáte tak přehledy, které jsou důležité právě pro váš byznys.

Nástroje

VYUŽIJTE UŽITEČNÉ NÁSTROJE PRO LEPŠÍ A JEDNODUŠŠÍ MANAGEMENT

Bezpečnost

Bezpečnost za vás řešíme my. Zakládáme si na vysoké úrovni bezpečnosti vašich údajů a hlasových služeb.

Management operátorů online

Operátory vašeho call centra si můžete sami přidávat, upravovat jejich data a nastavení či smazat operátory, kteří již u vás nepracují. Při managementu operátorů nás nepotřebujete kontaktovat, vše si dokážete rychle a jednoduše udělat sami.

Přečíst více

Neomezený počet hovorů

CloudTalk neomezuje počet vašich souběžných hovorů. V jednom okamžiku můžete vyřizovat tolik příchozích i odchozích hovorů, kolik potřebujete.

Přečíst více

Notifikace v prohlížeči

Při příchozím hovoru vám automaticky zobrazíme notifikaci, abyste se o hovoru dozvěděli hned a okamžitě zjistili, kdo vám volá.

Možnost připojit vlastní SIP trunk

CloudTalk vám umožní připojit váš vlastní SIP trunk, klidně i od jiného operátora.

Responzivní web admin

CloudTalk je dostupný ze všech druhů zařízení. Webové rozhraní nástroje se automaticky přizpůsobí rozlišení vašeho zařízení - ať už jde o počítač, notebook, tablet nebo smartphone.

Přečíst více

Aktivní call centrum

ZVYŠTE VÝKONNOST VAŠICH LIDÍ, TÝMU NEBO ODDĚLENÍ POMOCÍ FUNKCÍ AKTIVNÍCH CALL CENTER

Prediktivní dialer

Prediktivní vytáčení umožňuje ještě více zvyšovat efektivitu a počet odchozích hovorů. V momentě, kdy je operátor volný, CloudTalk automaticky vytočí další odchozí hovor v pořadí.

Přečíst více

Kampaně

Vytvořte si kampaň s call scripty a dotazníky a nechte operátory volat. V reálném čase můžete sledovat průběh kampaně a upravovat ji podle potřeb tak, aby byla co nejvýkonnější.

Přečíst více

Vyzkoušejte si demo verzi zdarma

VYPLŇTE NÁSLEDUJÍCÍ FORMULÁŘ A ZLEPŠETE VAŠI KOMUNIKACI SE ZÁKAZNÍKY

* Povinný

Odesláním formuláře souhlasíte se zpracováním vašich osobních údajů. Vaše soukromí je pro nás důležité. Informace neposkytneme žádným třetím stranám.