Integrace s Freshdesk

Integrujte váš Freshdesk se softwarem pro kontaktní centra

Integrujte váš helpdesk se softwarem pro kontaktní centra. Zjednodušte vašim zaměstnancům práci, aby mohli svůj čas raději věnovat profesionální a kvalitní komunikaci s vašimi zákazníky.

Všechna data o vašich zákaznících z obou systémů můžete mít nyní automaticky synchronizovány a vždy aktuální. Nezáleží tedy na tom, zda se nacházíte ve Freshdesku nebo v CloudTalku, s kompletními daty můžete poskytovat zákazníkům prvotřídní podporu.

Integrace se systémem Freshdesk pro prvotřídní kontaktní centrum

Díky Freshdesku dokážete rychle a efektivně komunikovat s vašimi zákazníky. Někdy vám však zákazníci přímo zavolají a tehdy potřebujete mít data z Freshdesku po ruce už před zvednutím hovoru. Integrace CloudTalku se systémem Freshdesk vám umožní poskytovat vašim zákazníkům excelentní personalizovanou zákaznickou podporu.

Když vám zákazník zavolá, v jeho Real-time zákaznické kartě (kterou můžete otevřít i před zvednutím hovoru) díky integraci vidíte:

  • kontaktní údaje o zákazníkovi (jméno, email, tel. číslo, název společnosti, adresu, webstránku, atd.)
  • historii hovorů včetně jejich nahrávek
  • poznámky o zákazníkovi  
  • tickety volajícího z Freshdesku
  • emailovou a chatovou komunikaci
  • různé jiné aktivity, ať už z Freshdesku či z CloudTalku

Váš tým nemusí používat několik systémů najednou a díky tomu bude vaše kontaktní centrum efektivnější a rychlejší.

CloudTalk integrácia s Freshdesk nástrojom

Obousměrná synchronizace

Automatická synchronizace poskytuje dostupnost aktuálních a kompletních dat o zákaznících v obou systémech.
V CloudTalku v aktivitě každého zákazníka vidíte celou historii jeho ticketů z Freshdesku. Synchronizaci můžete nastavit i podle vaší provozní doby či na jednotlivá telefonní čísla.
V systému Freshdesk máte zase dostupná data o všech hovorech z CloudTalku. Pro každý hovor se zákazníkem se ve Freshdesku automaticky vytvoří ticket, do kterého se zaznamenávají údaje:

  • telefonní číslo, z kterého zákazník volal
  • datum a čas hovoru
  • délka volání
  • nahrávka hovoru

Automatická synchronizace platí i pro vaše kontakty. Pokud ve Freshdesku vytvoříte nový kontakt, automaticky se vytvoří i v CloudTalku a naopak. Pokud aktualizujte údaje existujícího kontaktu v CloudTalku, změny se automaticky zobrazí také ve Freshdesku a naopak.

Zvýšíte tak produktivitu vašeho týmu, který se namísto manuálního zadávání dat do systémů může věnovat vašim zákazníkům.

Znát informace o vašem zákazníkovi tehdy, když s ním komunikujete, je pro personalizovaný přístup klíčové.

CloudTalk integrácia s Freshdeskom

Propojení jednoduše a rychle

  • Integrace CloudTalku se systémem Freshdesk je rychlá a nenáročná, nepotřebujete nic programovat.
  • Jediné, co potřebujete je váš API klíč, který najdete přímo v rozhraní Freshdesk (Nastavení profilu → Váš API klíč) a URL vašeho účtu ve Freshdesku. O vše ostatní se postará CloudTalk :)
  • Do několika minut po propojení začne automatická synchronizace vašich dat. A můžete začít zefektivňovat vaši zákaznickou podporu.


Chcete začít využívat všechny výhody, které vám poskytne naše integrace se systémem Freshdesk? Obraťte se na naše odborníky, kteří vám rádi pomohou. Zavolejte na číslo  +421 2 212 93 555 nebo napište email na [email protected].

14 ďnová bezplatná skušobná verze

Vyplňte formulář a vyzkoušejte si cloudové kontaktní centrum pro inovativní byznysy sami. Buďte společností, kterou chtějí vaši zákazníci. Set up zabere pouze 5 minut.

Zlepšete vaši zákaznickou podporu s CloudTalkem