Intuitivní telefonní software pro váš e-shop

Software v cloudu, který vám umožní provozovat komplexní telefonickou zákaznickou podporu přes internet. Nepotřebujete nic jen připojení, o vše ostatní se postará CloudTalk.
CloudTalk kontaktné centrum pre e-shopy

Integrujte systémy, které používáte se službou CloudTalk

CloudTalk je možné propojit s různými systémy. Vaši operátoři tak budou mít snadný a rychlý přístup k potřebným informacím na jednom místě.

Magento integrácia
BigCommerce integrácia
Shopify integrácia
Shoptet integrácia
LiveAgent integrácia
Pohoda integrácia

Poskytujte s vaším e-shopem prvotřídní zákaznický servis

NADSTANDARDNÍ FUNKCE VÁM POMOHOU ZEFEKTIVNIT PRÁCI LIDÍ A ZVÝŠIT SPOKOJENOST VAŠICH ZÁKAZNÍKŮ.

01

V reálném čase podrobné informace o zákazníkovi

Během hovoru vidíte okamžitě zákazníkovu historii komunikace, objednávky, chat či poznámky a víte mu tak poskytnout prvotřídní support.

02

Personalizovaný up-sell marketing

Všechna data, která o zákazníkovi a jeho objednávkách máte, vám pomohou nabídnout mu produkt přesně pro něj.

03

Efektivní řešení všech reklamací a dotazů

Díky historii komunikace, objednávek, ticketů a datům z externích e-commerce systémů jakož i sociálních sítí budete vždy vědět, s čím zákazník potřebuje pomoci.

Jednoduchý a rychlý přístup k potřebným informacím na jednom místě

  • Flexibilní balíčky od 16 eur měsíčně
  • Okamžité připojení přes internet odkudkoliv (PC, tablet, mobil)
  • Real-time informace o volajících zákaznících
  • Kontrola zaměstnanců, měření jejich efektivity a kvality
  • Lepší rozhodnutí na základě statistik
  • Propojení s nástroji jako Magento, Shoptet, Shopify, Pohoda, LiveAgent a dalšími...
  • Nastavení do 5 min.
  • Pokročilé funkce jako Nahrávání hovorů, Mezinárodní čísla, Provozní doba a mnoho dalších

Funkce

Poskytujte výjimečnou zákaznickou podporu přes VoIP - každý hovor se počítá.
Díky pokročilým funkcím softwaru pro kontaktní centra zajistíte, že žádný hovor nezůstane neobslúžený.

Real-time zákaznická karta

Operátoři vidí všechny informace o volajícím na jednom místě. Během hovoru se zákazníkem si mohou okamžitě prohlédnout jeho historii komunikace, objednávky, chat nebo poznámky. Zákazníkovi tak dokáží hned poskytnout prvotřídní podporu.

PŘEČÍST VÍCE

Nahrávání hovorů

CloudTalk umí automaticky nahrávat všechny hovory. Po jejich skončení si lze přehrát nahrávky přímo z internetového prohlížeče odkudkoli a kdykoli. Sledováním nahrávek můžete zlepšit vaši interakci se zákazníky.

PŘEČÍST VÍCE

Volací skupiny

Vytvořte si vlastní volací skupiny. Příchozí hovory jsou řazeny do volacích skupin podle nastavených pravidel a následně distribuovány volným operátorům ve skupině. Samozřejmostí je možnost volajícímu přehrát úvodní hlášku.

PŘEČÍST VÍCE

Callback

CloudTalk dokáže v případě nevyřízených hovorů automaticky zavolat zpět vašim zákazníkům. Pokud se vám vaši zákazníci nedovolí, jejich zmeškaný hovor se zaznamená do systému, který po určitém čase znovu vytáčí jejich telefonní číslo, dokud nedojde k úspěšnému spojení zákazníka s operátorem.

PŘEČÍST VÍCE

Provozní doba

Nastavte si provozní dobu, kdy jste pro vaše zákazníky dostupní. Mimo provozní dobu je možné zákazníkům např. přehrát vlastní hlášku, přesměrovat je na jiné telefonní číslo, přesměrovat do hlasové schránky nebo využít různé kombinace.

PŘEČÍST VÍCE

Hlasové menu IVR

Vytvořte si vlastní (i víceúrovňové) hlasové menu, které provede volajícího možnostmi a zajistí, že volající se vždy dovolá na správné oddělení, správnému operátorovi či správné skupině operátorů, případně mu poskytne správné informace přes vlastní hlášky.

PŘEČÍST VÍCE

Medzinárodní čísla

Možnost využití mezinárodních telefonních čísel (s geografickou i negeografickou předvolbou) z více než 60 zemí světa. Využitím mezinárodních telefonních čísel vám zahraniční zákazníci volají za standardní místní ceny nebo zcela zdarma.

PŘEČÍST VÍCE

Vyzkoušejte si demo verzi zdarma

VYPLŇTE NÁSLEDUJÍCÍ FORMULÁŘ A ZLEPŠETE VAŠI KOMUNIKACI SE ZÁKAZNÍKY