Customer Support (1ST LINE)

  • Nástup ASAP
  • Smlouva / částečný úvazek / vhodné i pro studenty
  • Fixní platová složka od 1 000 EUR/měsíc
  • Plat odpovídající zkušenostem a pracovní senioritě (od 1 000 EUR/měs. do 3 000 EUR/měs.)
  • Západný rad 31, Bratislava

O CloudTalku:

Všichni společně v CloudTalku měníme budoucnost hlasových služeb.
CloudTalk je inteligentní řešení call centra v cloudu. Používáme pokročilé nástroje jako detekce emocí, rozpoznávání řeči a automatizované služby v kombinaci s různými funkcemi call centra. Máme jen jediný cíl - vytvořit budoucnost byznys telefonování.

Jak náš CloudTalk postupně roste, roste s ním i náš tým. Stále pracujeme na něčem novém, inovativním, abychom byli vždy číslo 1 pro naše zákazníky. Nejdříve jsme začali na Slovensku, než jsme expandovali do jiných částí světa. V roce 2019 jsme dostali obrovskou investici, aby CloudTalk mohl růst ještě rychleji. Hledáme další nadšené a vzácné jedince :) Více o službě CloudTalk?

  • CloudTalk je prvotřídní produkt, který pomáhá byznysům na celém světě.
  • Zákazníci uskutečnili s CloudTalkem už miliony hovorů.
  • Jedno z nejprogresivnějších odvětví světa - staň se jeho součástí.
  • CloudTalk patří mezi nejrychleji rostoucí SaaS společnosti na Slovensku.
  • Stále jsme jen malý tým, a tak rychle, jak bude CloudTalk růst, tak rychle u nás najdeš nové možnosti a získáš cenné zkušenosti.
  • Měníme stagnující trh, který se pohybuje ve výši 22 miliard dolarů.

Co bude tvoje úloha:

  • Základem tvé práce bude komunikace - komunikace se zákazníky, potenciálními zákazníky a s celým CloudTalk týmem. Budeš komunikovat zejména prostřednictvím e-mailu, chatu nebo telefonu, ale i osobně na společných mítincích.
  • Budeš pomáhat zákazníkům s aktivací, úvodním set-upem CloudTalku a při řešení jejich problémů.
  • Budeš monitorovat CloudTalk, abychom mohli rychle identifikovat problémy hned, když nastanou.
  • Budeš se podílet na vytváření technické dokumentace, knowledge base a troubleshooting dokumentace pro interní účely, ale i pro zákazníky.
  • Ale hlavně: budeš pomáhat s dalším rozvojem našeho skvělého produktu.

Koho hledáme:

  • Dokážeš na sebe převzít zodpovědnost.
  • Máš alespoň minimální zkušenosti v podobné oblasti.
  • Máš proaktivní přístup k řešení úkolů.
  • Dokážeš komunikovat v angličtině slovem i písmem. Další jazyky jsou velkou výhodou.
  • Máš chuť neustále se vzdělávat. Co nevíš, to tě naučíme my.
  • Jsi schopen řešit různorodé problémy, máš kritické myšlení a dokážeš se sám rozhodovat.
  • Máš vztah k IT oblasti. VoIP velkou výhodou.
  • Máš profesionální přístup s odhodláním poskytovat úžasnou zákaznickou podporu.
  • Jsi týmový hráč s nasazením.
  • Pokud jsi opravdu šikovný, můžeš sestavit svůj Customer Support tým a být Head of Customer Support.

Co ještě v CloudTalku získáš:

  • Možnost být součástí skvělého týmu zkušených lidí, který vytváří produkt na světové úrovni.
  • Rodinnou atmosféru, kde najdeš nové přátele.
  • Příležitost růst a dokázat velké věci.
  • Malý tým, kde každý může vyniknout. Máš šanci profesionálně a osobnostně růst.
  • Rodinný dům se zahradou a saunou pro regeneraci. V blízkosti se nachází velký městský park.
  • Fexibilní pracovní dobu.
  • Vlastní notebook.
  • Možnost účastnit se konferencí.
  • Odměny na základě tvého nasazení a schopností.
  • MultiSport kartu pro pravidelný pohyb a relaxaci.
  • Garáž na kola :)

Pošli nám svůj životopis ještě dnes na adresu [email protected] anebo vyplň formulář níže.


Dej nám o sobě vědět

Není vybrané žádné pdf. Maximální velikost 4MB