Customer Onboarding Specialist - fluent in English

  • Nástup co nejdříve
  • Na smlouvu
  • Fixní plat od 1 100 EUR měsíčně
  • Plat podle zkušeností (od 1 100 EUR/měs. až do 3 000 EUR/měs.) + prémie za výsledky
  • Západný rad 31, Bratislava

O společnosti CloudTalk:

Všichni společně v CloudTalku měníme budoucnost hlasových služeb.
CloudTalk je inteligentní řešení call centra v cloudu. Používáme pokročilé nástroje jako detekce emocí, rozpoznávání řeči a automatizované služby v kombinaci s různými funkcemi call centra. Máme jen jediný cíl - vytvořit budoucnost byznys telefonování.

Jak náš CloudTalk postupně roste, roste s ním i náš tým. Stále pracujeme na něčem novém, inovativním, abychom byli vždy číslo 1 pro naše zákazníky. Nejdříve jsme začali na Slovensku, než jsme expandovali do jiných částí světa. V roce 2019 jsme dostali obrovskou investici, aby CloudTalk mohl růst ještě rychleji. Hledáme další nadšené a vzácné jedince :) Více o službě CloudTalk?

  • CloudTalk je prvotřídní produkt, který pomáhá byznysům na celém světě.
  • Zákazníci uskutečnili s CloudTalkem už miliony hovorů.
  • Staň se součástí nejprogresivnějšího průmyslu na světě.
  • CloudTalk je jednou z nejrychleji rostoucích SaaS firem na Slovensku.
  • Stále jsme malý tým, nemáš žádné omezení, takže u nás najdeš nekonečné možnosti a získáš hodně zkušeností.
  • Transformujeme stagnující trh s hodnotou 22 miliard dolarů.

Co bude tvojí úlohou:

  • Zkoumat a snažit se pochopit obchodní a komunikační problémy klientů s cílem úspěšně implementovat řešení.
  • Školení nových zákazníků, aby se zajistilo správné nastavení a maximální úspěch.
  • Vytvářet a budovat dobré vztahy s top zákazníky.
  • Zajistit, aby zákazníci získali co nejvíce z investice do CloudTalk.
  • Chápat potřeby zákazníka již od začátku a přizpůsobit tomu naše služby.
  • Informovat klienty o novinkách v produktu.
  • Řešit případné problémy, které zákazníci nahlásí v procesu implementace.
  • Pomáhat zákazníkům implementovat call centrum na cloudu s cílem dosáhnout strategického podnikatelského cíle.
  • Hledat příležitosti, jak zákazníci mohou zvýšit míru užívání CloudTalku.
  • Analyzovat a organizovat zpětnou vazbu zákazníků a přeposílat ji týmům zodpovědným za produkt, vývoj, prodej a marketing.

Koho hledáme:

  • Poskytování konzistentní a skvělé zákaznické zkušenosti.
  • Konzultační přístup a schopnost představit technické koncepty lidem z různých odvětví.
  • Plynulou angličtinu a skvělé komunikační schopnosti písmem i slovem. Znalost dalších jazyků je velkou výhodou.
  • Zvládání více úloh a problémů najednou v dynamickém prostředí.
  • Předchozí zkušenosti v podobném prostředí jsou výhodou.
  • Znalost sektoru telekomunikací je plus.
  • Nadšení, zábavu a úsměv. To je možná i nejdůležitější bod, i když ho uvádíme jako poslední ;)

Co ještě ti CloudTalk může nabídnout:

  • Budeš součástí super týmu zkušených lidí, kteří pracují na prvotřídním produktu.
  • Rodinná atmosféra, u nás najdeš nové přátele i hrdiny.
  • Příležitost růst a dokázat velké věci.
  • Malý tým, kde každý může vyniknout. Máš šanci růst po profesní i osobní stránce.
  • Rodinný dům se zahradou a saunou na odpočinek. Velmi blízko u městského parku.
  • Flexibilní pracovní doba. Možnost práce na dálku i z domu.
  • Vlastní Macbook.
  • Oceníme tvé úsilí a schopnosti.
  • MultiSport kartu pro pravidelný pohyb a relaxaci.
  • Garáž na kola :)

Pošli nám svůj životopis ještě dnes na adresu [email protected] nebo vyplň formulář níže.


Dej nám o sobě vědět

Není vybrané žádné pdf. Maximální velikost 4MB