Zpět na seznam
23. březen 2018
Blog

CloudTalk na E-shop summit & expo

Tento měsíc jsme CloudTalk představili na největším veletrhu pro e-shopisty v Čechách - na E-shop expo. Pražské Holešovice přivítali více než 60 vystavovatelů a více než 2 200 návštěvníků.

Náš tým měl možnost poznat mnoho nových zákazníků osobně jakož i možnost získat nové kontakty na další partnerskou spolupráci. Z obou se velmi těšíme.

Jelikož kolem našeho stánku bylo celou dobu rušno, neměli jsme mnoho příležitostí na focení. Nemáme proto dost reprezentativních záběrů, které ale nejsou pro nás tak důležité, jako navazování nových vztahů :) A co nejdříve se určitě postaráme i o ně.

Těšíme se o to více, že zájem o CloudTalk předčil naše očekávání, protože naše služba zaujala i návštěvníky, kteří dříve o VOIP řešeních neslyšeli. Jsme rádi, že jsme jim mohli zprostředkovat benefity takového řešení.
Ať už se rozhodnou pro CloudTalk nebo jiný systém, věříme, že kvalita zákaznického servisu v Čechách i na Slovensku poroste a zákazníci budou stále spokojenější.

Kromě výstavního stánku na  E-shop expo jsme se zapojili i do programu, který jsme obohatili o skvělou přednášku „Efektivní zákaznický servis“. Zmeškali jste naši přednášku nebo jste se nemohli dostavit na event a zajímá vás, jak zlepšit váš zákaznický servis? Nevadí.
Pokud vás toto téma zajímá, určitě se podívejte na naši prezentaci, kterou vám přinášíme ve stejné podobě přímo z Expa.

“Efektivní zákaznický servis”

Podívejte se, jak se dá změnit přístup k vašim zákazníkům. Chcete vědět, jak s nimi komunikovat, abyste si získali jejich důvěru a vybudovali tak věrohodnou značku na trhu?
Využíváte v dnešní době všechna data, která máte k dispozici, naplno a efektivně? Získejte díky omnichannel zákaznické podpoře vynikající nástroj pro dosažení WOW efektu a odlište se tak od množství konkurence. Vybudujte si customer support nové generace! Prezentace obsahuje hlavní témata, kterým jsme se na přednášce věnovali. Pokud byste chtěli vědět více, neváhejte nás kontaktovat.

 

Pokud i vy chcete pro své zákazníky dělat více a chcete vědět, jakými způsoby lze zlepšit zákaznickou podporu, oslovte nás, rádi vám pomůžeme.

Nebo jednoduše vyzkoušejte zdarma naše  demo :)


Odběr novinek