Blog

16. listopad 2018

Jak zvýšit výkon vašeho call centra?

I operátoři v call centru jsou pouze lidé, proto většinou nedokáží podávat konzistentně stejně dobrý výkon. Jenže smyslem podnikání je vytvářet zisk, a dobrého podnikání vytvářet zisk a zároveň se dobře postarat o své zákazníky.

Přečíst více
14. listopad 2018

7 tipů pro efektivní konferenční hovory

V globalizovaném světě podnikání jsou konferenční hovory s kolegy, klienty či obchodními partnery stále častější. Díky našim tipům se vyhnete nejčastějším chybám a pozvednete konferenční hovory na profesionálnější úroveň.

Přečíst více
12. listopad 2018

Jak posílit věrnost zákazníků?

Ne všichni spokojení zákazníci jsou zároveň věrní. Podívejte se, jak posílit loajalitu zákazníků a zvýšit příjmy vašeho internetového obchodu.

Přečíst více
21. červen 2018

5 důvodů, proč vás budou zákazníci milovat - 2. část

V dnešní době to už není jen o špičkovém produktu či službě, ale z velké části o dobré péči o zákazníka.

Přečíst více
7. květen 2018

GDPR a e-shopy: Co potřebujete o novém zákoně vědět?

V předchozím blogovém článku jsme se podívali na to, co děláme v CloudTalku, abychom byli v souladu s GDPR. Jako společnost poskytující tisíce hovorů měsíčně se stavíme k ochraně vašich dat zodpovědně a děláme vše proto, abychom vám pomohli být rovněž v souladu s GDPR, pokud využíváte naše řešení. Pokud provozujete například e-shop je však důležité, abyste si i vy na vaší straně ošetřili několik nástrojů, které při provozování vašeho byznysu potřebujete.

Přečíst více
25. duben 2018

CloudTalk a GDPR, jak se připravit?

V prvním článku jsme se věnovali tomu, co GDPR je a co pro všechny, kteří pracují s osobními údaji, znamená. Nyní vám prozradíme, jaká opatření u nás v CloudTalku pro ochranu vašich dat děláme, a rovněž jaké funkce jsme pro vás vyvinuli, aby vám usnadnili být „GDPR compliant“ (v souladu s GDPR).

Přečíst více
18. duben 2018

GDPR: Co potřebujete vědět o novém zákoně na ochranu osobních údajů?

Na elektronickém obchodování je skvělé zejména to, že rozrůstání se (i za hranice domovské země) je snazší než kdykoli předtím. Plus oproti kamenným obchodům máte jednu obrovskou výhodu, můžete sbírat a využívat data o vašich zákaznících.

Přečíst více

Odběr novinek