Blog

29. duben 2019

Co opravdu e-commerce zákazník chce? 2. část

V našem předchozím článku jsme se zaměřili na přehled toho, co chce zákazník, který nakupuje online. Kromě široké nabídky produktů jsme zmínili například personalizovaný přístup, speciální nabídky a kvalitní zákaznickou podporu. Dnes se podíváme na to, jaký by měl být váš e-shop, aby ho vaši zákazníci rádi navštěvovali a aby u vás rádi nakupovali. Takže, na čem je třeba dát si záležet?

Přečíst více
22. duben 2019

Co opravdu e-commerce zákazník chce? 1. část

Není žádných pochyb o tom, že nakupování přes internet je rychlé a pohodlné. Proč byste měli strávit dvě hodiny v kamenném obchodě při výběru nové rychlovarné konvice porovnáváním technických parametrů a čekáním v řadě na zaplacení, když to můžete udělat kdykoli z pohodlí domova?

Přečíst více
15. duben 2019

4 užitečné tipy, díky kterým zjednodušíte život vašim zákazníkům

Zamysleli jste se už někdy nad tím, jak usnadnit život vašim zákazníkům? Nikdo od vás nečeká, že zastoupíte místo finančního poradce, vztahového kouče, nebo že jim budete platit účty :-) Jde o maličkosti, které můžete udělat pro to, aby byli vaši zákazníci spokojenější, a aby se k vám rádi vraceli. Pojďme na to!

Přečíst více
11. duben 2019

Hovory v call centru

Call centra v závislosti na velikosti denně obslouží desítky až tisíce hovorů s cílem zajistit, aby byli volající zákazníci spokojeni. V našem předchozím článku o call centru jste si mohli přečíst, jaký je rozdíl mezi inbound a outbound call centrem.

Přečíst více
9. duben 2019

Jak zvládnout hovory s nespokojenými zákazníky? Snadněji, než jste si mysleli

Pracujete v call centru? Možná to znáte: zvednete příchozí hovor a hned po vašem pozdravu se na vás spustí lavina výčitek kvůli tomu, že zákazníkovi nebylo zboží expedováno v dohodnutém termínu nebo mu nebyla uznána reklamace. Hned po něm vám volá další nespokojený zákazník. Snažíte se vyřešit jeho nestandardní požadavek, ale navzdory vaší ochotě a profesionálnímu přístupu je podrážděný a nepříjemný. I to se stává. Nemělo by se to však stávat vám.

Přečíst více
5. duben 2019

3 jednoduché způsoby, jak zlepšit komunikaci se zákazníky

Základem každého fungujícího vztahu je efektivní komunikace. Selhávající komunikace může zkazit i vztahy, na kterých jsme pracovali celé roky. Netýká se to jen oblasti mezilidských vztahů - to, jak komunikujete, se promítá i do (úspěšnosti) vašeho byznysu. V tomto článku vám představíme tři jednoduché, ale efektivní tipy, díky kterým zlepšíte komunikaci s vašimi zákazníky.

Přečíst více
2. duben 2019

Jak dosáhnout, aby vás vaši zákazníci měli opravdu rádi

Chtěli byste si s vašimi zákazníky vybudovat vztah, který se nerozpadne ani při pohledu na akční nabídku konkurence? Přinášíme vám 8 jednoduchých tipů, díky kterým vaši zákazníci nebudou mít pocit, že vám na nich nezáleží.

Přečíst více

Odběr novinek