Blog

8. září 2017

Co by měl vědět operátor kontaktního centra?

Společnosti, které se zaměřují na spokojenost svých zákazníků, vědí, že potřebují věnovat více času, úsilí a zdrojů na zvýšení kvality podpory zákazníků. Výsledkem je zvýšení zákaznické základny, zvýšení tržeb a tím i zvýšení zisku společnosti. Chcete vědět, jaké kroky vedou k takovým výsledkům?

Přečíst více
22. srpen 2017

Víte, jak mohou e-commerce společnosti zlepšit zákaznickou podporu?

Za velkými a úspěšnými e-shopy stojí i kvalitní zákaznická podpora. Díky ní lze vytvořit vynikající zákaznickou zkušenost, kterou si zákazníci velmi rychle oblíbí. A stejně tak i vaši značku :)

Přečíst více
7. srpen 2017

Proč integrovat helpdesk se softwarem pro kontaktní centra?

Už v několika článcích jsme mluvili o tom, že zákaznický servis a zákaznická zkušenost jsou důležitější než samotná cena produktu. V dnešní době totiž platí, že o zákazníky je třeba se starat. Zaměřte se na různé komunikační nástroje, pomocí kterých budete umět okamžitě a pohotově reagovat na potřeby vašich zákazníků.

Přečíst více
21. červenec 2017

8 principů na zvládání rozzlobených zákazníků

Zvládání rozzlobených zákazníků je (někdy každodenní) součástí práce lidí na zákaznické podpoře. Většina z nás by při naštvané a drzé komunikaci reagovala ofenzivně. Pro lidi na zákaznické podpoře je však důležité zachovat si chladnou hlavu a držet se několika principů, které mohou vést k pozitivně ukončenému rozhovoru a udržení si zákazníka. Jakých?

Přečíst více
7. červenec 2017

8 benefitů přesunu systému call centra do cloudu

Společnosti po celém světě investují do stále více populárních softwarů pro call centra, které jim umožňují poskytovat lepší zákaznické služby. To však znamená přesun call center do cloudu. Co si můžeme představit pod "systémem call centra v cloudu" a jaké jsou jeho výhody?

Přečíst více
22. červen 2017

Jak komunikovat se zákazníkem? Víme, jak na to.

V dnešní době existuje velké množství společností, které nabízejí stejné produkty či služby. Důležitým kritériem, které je navzájem odlišuje, už není jen kvalita a cena produktu. V konečném důsledku jde vždy o to, jak se zákazníci cítí, když u vás nakupují a komunikují s vaším zákaznickým centrem. Víte však, jak správně komunikovat se zákazníkem?

Přečíst více
8. červen 2017

Co je to cloud? Je to pouze buzzword nebo realita?

Kde je cloud? Kdy jsem v cloudu? To jsou otázky, které jste již zřejmě slyšeli, nebo se jich dokonce sami sebe ptali. Možná využíváte cloud právě teď a ani si to neuvědomujete. A co vlastně představuje cloud pro společnosti?

Přečíst více

Odběr novinek