Automatické odchozí číslo

CloudTalk umožňuje nastavit odchozí číslo automaticky podle toho, do jaké země voláte. Vašim zahraničním zákazníkům tak přichází místní a nikoliv mezinárodní hovor.

Nastavení automatického odcházejícího čísla zajistí, že do jiných zemí budou vaši operátoři volat z místního čísla dané země. Například:

  • vaše společnost působí kromě Slovenska i v dalších třech zemích - např. Česko, Polsko, Německo
  • máte české, polské i německé číslo
  • operátor potřebuje zavolat zákazníkovi do Německa
  • při vytočení čísla tohoto zákazníka se operátorovi automaticky nastaví německé odchozí číslo, které se zobrazí zákazníkovi

Díky možnosti automatického odchozího čísla dokážete ušetřit vaše náklady na hovorném, protože jde o hovor s místním číslem. Navíc, pokud zákazník vidí, že mu přichází místní a nikoli mezinárodní hovor, je vyšší pravděpodobnost, že zvedne telefon.

Možnost manuálního nastavení odchozího čísla

Operátor si v případě potřeby může manuálně nastavit odchozí číslo. Jednoduše si v rozhraní CloudTalku ve svých nastaveních vybere jiné z čísel vaší společnosti.

Funkce Automatické odchozí číslo pomáhá zvýšit rychlost spojení s vašimi zákazníky a optimalizovat vaše náklady za odcházejícího hovory do jiných zemí.

Chtěli byste vědět více o našem řešení pro call centra s funkcí Automatické odchozí číslo? Poraďte se s našimi CloudTalk odborníky. Vyplňte kontaktní formulář níže a začněte s vaší zkušební verzí už dnes.
 


Vyzkoušejte si demo verzi zdarma

VYPLŇTE NÁSLEDUJÍCÍ FORMULÁŘ A ZLEPŠETE VAŠI KOMUNIKACI SE ZÁKAZNÍKY