Efektivní řízení týmu podpory s funkcí ACD

Automatické, inteligentní a efektivní směrování příchozích hovorů na základě všech dostupných informací, díky kterému jsou volající přesměrováni vždy na nejvhodnějšího operátora či skupinu operátorů.

Automatická distribuce hovorů (ACD - automatic call distribution) tvoří nosnou kostru softwaru pro call centra. Spojuje několik klíčových funkcí, díky kterým je vaše řízení týmu podpory účinnější a efektivnější - volající zákazník dokáže být přepojený na nejvhodnějšího operátora.

ACD umožňuje směrovat příchozí hovory na kompetentní operátory na základě všech dostupných informací o volajícím přímo v CloudTalku, dále díky funkci IVR (interaktivní hlasová odpověď), volacím skupinám, nastavení provozní doby či samotných schopností operátorů. Propojením těchto funkcí zkvalitníte zákaznickou zkušenost každého volajícího.

Pomocí ACD můžete vykonávat následující činnosti.

Směrování hovorů na nejvhodnějšího operátora

Funkce ACD přepojuje příchozí hovory na konkrétního operátora nebo oddělení, které umí vyřešit potřeby volajícího nejlépe a nejefektivněji.

Pokud například volá zákazník z Rakouska, je automaticky přepojen na operátora mluvícího německy. Při vaší promo akci se zákazníci dovolají na speciální číslo této akce a budou komunikovat přímo s operátory, kteří jsou na akci vyškoleni.

VIP zákazníci

Funkce ACD poskytuje inteligentní řízení týmu podpory. Umožněte tak vašim VIP zákazníkům přeskočit frontu na na spojení s operátorem, a okamžitě je přesměrujte na nejvhodnějšího operátora. Díky tomu získají vaši nejdůležitější zákazníci pozornost a péči jakou očekávají.

Monitorování hovorů a reporty

Díky funkcím jako Monitoring hovorů a Statistiky hovorů či Real-time dashboard dokážete činnosti vašeho call centra optimalizovat. CloudTalk sbírá statistická data v reálném čase, což umožňuje dělat lepší manažerská rozhodnutí ve správném čase. Navíc reporty umožňují identifikovat a vyřešit neefektivitu týmu, a tím snížit náklady call centra.

Call centra, která využívají tyto relevantní data, poskytují vyšší kvalitu zákaznických služeb a budují u zákazníků loajalitu.

Automatické zpětné volání

S ACD pro efektivní řízení týmu podpory nezůstane žádný zákazník bez zákaznické podpory. Pokud se volajícímu nepodaří spojit s vašimi operátory, CloudTalk funkce Callback zaznamená informaci o každém takovém zmeškaném či složeném hovoru. Po jistém čase začne systém automaticky vytáčet zákazníka, který se vám nedovolal. Takto obsloužíte i zákazníky, kterým se nechtělo čekat ve frontě na spojení s operátorem. S touto funkcí zvýšíte loajalitu a spokojenost vašich zákazníků.

Efektivní řízení týmu podpory s více volacími skupinami

S ACD od Cloudtalku můžete využívat různé volací skupiny a přiřadit k nim telefonní čísla vašich zákazníků. Propojení těchto funkcí zajistí, že příchozí hovory od vašich zákazníků budou směrovány do nejvhodnější skupiny operátorů. Navíc, čekání zákazníků ve frontě na na spojení s operátorem jim můžete zpestřit například příjemnou hudbou nebo vlastními hláškami.

Dokážete také nastavit, jak dlouho bude volající čekat ve frontě, než bude automaticky přepojen na Hlasovou záznamovou schránku či do jiné fronty, čímž snížíte čas čekání.

Řízeně týmu podpory call centra vaší společnosti je s funkcí ACD automatické a efektivně, čímž šetří čas nejen vám ale i vašim volajícím zákazníkům.

 

Chtěli byste vědět více o našem řešení pro call centra s funkcí Automatická distribuce hovorů (ACD)? Poraďte se s našimi CloudTalk odborníky. Vyplňte kontaktní formulář níže a začněte s vaší zkušební verzí už dnes.


Vyzkoušejte si demo verzi zdarma

VYPLŇTE NÁSLEDUJÍCÍ FORMULÁŘ A ZLEPŠETE VAŠI KOMUNIKACI SE ZÁKAZNÍKY