API

Propojte CloudTalk s externími systémy, které pravidelně používáte. Integraci lze využívat například na import a export kontaktů, pravidelné stahování historie hovorů, objednávek, ticketů a podobně.

Po propojení vašich externích systémů s CloudTalkem přes API probíhá v pravidelných intervalech automatická synchronizace dostupných informací a dat. Díky tomu budou mít vaši zaměstnanci vždy aktuální informace ve všech systémech, které používáte při vaší komunikaci se zákazníky.

S CloudTalk API dokážete:

  • Operátora - přidat, upravit, vymazat
  • Kontakt - přidat, upravit, vymazat
  • Aktivitu kontaktu - přidat, upravit, vymazat  - například objednávky, tickety, úlohy a jiné – cokoli podle vašich potřeb
  • Poznámku ke kontaktu - přidat, upravit, vymazat
  • Telefonní čísla – upravit
  • Historii hovorů - stáhnout všechny dostupné informace o uskutečněných hovorech, včetně nahrávek

Nejčastěji si klienti propojují systémy z důvodů:

  • automatického importu kontaktů
  • stahování reportu hovorů, včetně nahrávek k hovorům
  • výsledků kampaní 
  • importu aktivit kontaktů
  • apod.

Můžete si stáhnout i nezpracovaná data o vašich kontaktech, operátorech, hovorech či např. kampaně pro jejich další zpracování a analýzu. Takové možnosti nabízí samozřejmě i samotný CloudTalk, navíc všechna potřebná data najdete v jednom systému.

CloudTalk je otevřený systém s API, který otevírá spektrum možností jednosměrné či obousměrné synchronizace s dalšími externími systémy. 

Chtěli byste vědět více o našem softwaru pro call centra s funkcí CloudTalk API? Poraďte se s našimi CloudTalk odborníky. Vyplňte kontaktní formulář níže a začněte s vaší zkušební verzí už dnes.
 


Vyzkoušejte si demo verzi zdarma

VYPLŇTE NÁSLEDUJÍCÍ FORMULÁŘ A ZLEPŠETE VAŠI KOMUNIKACI SE ZÁKAZNÍKY