Aktivní call centrum

Software pro aktivní call centra a prodejce je navržen pro dosažení maximálních výsledků s vynaložením minimálního úsilí. CloudTalk Sales vám pomůže zrealizovat více leadů. Eliminujte manuální vytáčení telefonních čísel či zadávání údajů, a zvyšte produktivitu až o 270 %.

Call center for your sales
Call center software to make more conversions

Zrealizujte více hovorů

Jsme přesvědčeni o tom, že klíčem k úspěchu je jednoduchost. CloudTalk Sales s funkcí power dialer slouží k tomu, aby prodejci mohli přijímat a uskutečnit více hovorů, a zároveň měli více času na dotažení obchodů.

VYZKOUŠET ZDARMA
 

Jednoduché a přehledné rozhraní s automatickou synchronizací mezi zařízeními a dalšími službami, které využíváte.

 

Podpořte operátory call centra díky live koučinku (call barging a call whispering), aniž jste přerušili plynulost telefonátu.

 

Vybudujte si vlastní databázi kontaktů s možností filtrovat potenciální cílové skupiny podle relevantních kritérií.

 

Díky funkci click-to-call mohou prodejci uskutečnit více hovorů a minimalizovat čas strávený manuálním zadáváním čísel.

 

Volejte správným lidem ve správném čase. Automatické vytáčení hovorů vám s tím pomůže.

 

Využitím funkce power dialer minimalizujete prostoje mezi hovory a automatizujete pracovní postupy, díky čemuž budete mít spokojenější prodejce a vyšší prodej výrobků či služeb.


Jednoduché a efektivní reporty prodeje

Díky pokročilé hlasové analýze vaši manažeři pochopí, proč jeden operátor láme rekordy prodeje, zatímco jiný operátor nedokáže uzavřít ani jeden obchod. Generujete příjmy díky telefonátům? Analyzujte všechna data a použijte je pro zlepšení výsledků call centra.

VYZKOUŠET ZDARMA
Sales Analytics for Call center
 

Sledujte údaje o zákaznících, výkonnost, trendy a produktivitu. Analýzy dostupné v CloudTalku vám umožní při příští kampani přijmout lepší rozhodnutí podložené daty.

 

Poslechněte si nahrávky hovorů online v internetovém prohlížeči kdekoli a kdykoli.

 

Inovativní integrace s nástroji jako Salesforce, Pipedrive či dalšími CRM řešeními usnadní práci operátorů, takže se budou moci soustředit na telefonáty namísto zdlouhavého zadávání údajů.

 

Pochopte chování zákazníků. Určete si základní metriky úspěšných obchodů a podělte se o informace s celým týmem aktivního call centra.

 

Nahrávejte hovory a zvyšujte kvalitu služeb. Analýza nahrávek předešlých kampaní zlepší zacílení další kampaně a zvýší tržby call centra.


Convert more leads with CloudTalk outbound call center

Uzavřete více obchodů

Prodávejte rychleji a inteligentněji. Spojením CloudTalk Sales s CRM systémem můžete zvýšit úspěšnost prodejní kampaně. Prodejci budou mít více času na zákazníka, neboť činnosti následující po telefonátu budou probíhat automaticky a efektivně.

VYZKOUŠET ZDARMA

Funkce aktivního call centra

Díky pokročilýmm funkcím CloudTalku se vaše zákaznická podpora posune na zcela nový level.

Integrate your active call center software with business tools

Integrujte software pro aktivní call centra

CloudTalk Sales můžete snadno propojit s CRM, e-commerce či helpdesk řešeními, které již používáte, například Salesforce, Pipedrive, Intercom a podobně. S CloudTalk API si můžete integrace a automatizaci nastavit velmi jednoduše. Činnost zaměstnanců se bude automaticky ukládat do CRM nebo jiných aplikací dle vašeho výběru. Zaměstnanci se tak budou moci plně soustředit na telefonáty.


14 ďnová bezplatná skušobná verze

Vyplňte formulář a vyzkoušejte si cloudové kontaktní centrum pro inovativní byznysy sami. Buďte společností, kterou chtějí vaši zákazníci. Set up zabere pouze 5 minut.

Zlepšete vaši zákaznickou podporu s CloudTalkem