CloudTalk Outbound call centrum využívající VOIP technologie

Aktivní call centrum

Zvyšte úspěšnost prodejů při vašich telemarketingových kampaních.

S funkcí prediktivní dialer pro aktivní call centra zvýšíte výkonnost vašich operátorů. Po ukončení předchozího hovoru je operátor automaticky spojen s dalším klientem. Eliminování manuálního vytáčení zvyšuje produktivitu o 150 – 400%.
CloudTalk aktivní call centrum s intuitivním administračním rozhraním

Systém skutečně využívající data a funkce na úrovni světových call center

Čím více údajů o vašich zákaznících shromáždíte, tím lépe se budete umět rozhodnout, komu se vyplatí volat při vašich aktuálních kampaních.

  • Jednoduché a přehledné administrační rozhraní
  • Vytváření call scriptů a dotazníků pro efektivní a úspěšné kampaně
  • Flexibilní nastavení funkcí podle vašich potřeb a preferencí
  • Historie hovorů, objednávek, ticketů v detailu kontaktu každého zákazníka
  • Nahrávání hovorů pro zvyšování kvality služeb. Analýza nahrávek předešlých kampaní zlepší cílení té následující
  • Přehrávání nahrávek online z internetového prohlížeče kdykoli a kdekoli
  • Využívající moderní VoIP technologie
  • Vytvoření vlastní databáze kontaktů s možností filtrovat potenciální cílovou skupinu podle relevantních kritérií

Jednoduché propojení s externími CRM systémy

S CloudTalk API dokážete jednoduše propojit vaše aktivní call centrum s externími systémy. Nejčastěji klienti propojují systémy kvůli automatickému importu výsledků kampaní či nahrávek hovorů. Můžete si stáhnout i nezpracovaná data o hovorech, operátorech a kampaních pro jejich další zpracování a analytiku. Takové možnosti nabízí i samotný CloudTalk, navíc se vším na jednom místě.

CloudTalk aktivní call centrum - real-time zobrazení callscriptu, dotazníku a detailu zákazníka při zvednutí hovoru

Integrujte váš software pro aktivní call centra s více než 500 nástroji

CloudTalk můžete rychle a snadno propojit s řadou CRM, E-commerce či Helpdesk nástroji, které již používáte. Vaši operátoři tak na jednom místě vidí všechna dostupná data o zákazníkovi, kterému chtějí volat. Mají tedy možnost předem se připravit na rozhovor s ním tak, aby byl jejich telefonát úspěšný. VoIP technologie vám umožní zlepšit váš zážitek z telefonování.

CloudTalk je také možné propojit s jakýmkoli informačním systémem přes poskytované CloudTalk API.

Matador logo
Parfems.sk logo
Bestsports.sk logo
Privatebrokers.eu logo
TopForex.com logo
Duvlan logo
Electronic-star logo
CreditCall.sk logo
Topankovo.sk logo
Yves Rocher logo

Funkce

ZAMĚŘUJTE SE NA TO, NA ČEM SKUTEČNĚ ZÁLEŽÍ.
S POKROČILÝMI FUNKCEMI SOFTWARU PRO AKTIVNÍ CALL CENTRA SNÍŽÍTE POČET SLOŽENÝCH HOVORŮ A ZVÝŠÍTE ÚSPĚŠNOST PRODEJE VAŠICH PRODUKTŮ ČI SLUŽEB.

Nahrávání hovorů

CloudTalk umí automaticky nahrávat všechny hovory. Po jejich skončení si lze přehrát nahrávky přímo z internetového prohlížeče odkudkoli a kdykoli. Sledováním nahrávek můžete zlepšit vaši interakci se zákazníky.

Přečtěte si více

Reporty operátorů

Monitorujte, co dělají vaši operátoři. Na základě údajů, které dokážete z CloudTalku zjistit, budete schopen zlepšit kvalitu vašeho zákaznického servisu a ohodnotit každého agenta podle jeho výkonnosti.

Přečtěte si více

Statistiky hovorů

Trackujte výkonnost vašeho call centra. CloudTalk je systém skutečně využívající data. Měřte % zmeškaných hovorů, počet hovorů operátorů a mnohem více. Umožníme vám dělat důležitá rozhodnutí na základě podrobných údajů.

Efektivní práce s dotazníky

Vytvářejte si dotazníky a přiřazujte je k vašim kampaním. Při otázkách si můžete navolit způsob odpovědí - např. výběr z několika možností či odpovídání větou. Vytvořené otázky můžete kdykoliv upravit, či změnit jejich pořadí.

Jednoduché vytvoření callscriptu

Vytvořte si jedním klikem vlastní callscript pro každou kampaň. Callscript se operátorovi zobrazí, jakmile zákazník zvedne jeho hovor. Operátor tak bude od začátku vést rozhovor systematicky.

Kampaně

Vytvořte si kampaň, call script, dotazník a nechte operátory volat. V reálném čase víte sledovat výsledky kampaně a upravovat ji podle potřeb tak, aby byla co nejvýkonnější.

Predictívní Dialer

Predktívní vytáčení umožňuje ještě více zvýšit produktivitu. Operátor je spojen s dalším klienty hned, jak ukončí předchozí hovor, bez vyzvánění a neúspěšných hovorů.

Vyzkoušejte si demo verzi zdarma

VYPLŇTE NÁSLEDUJÍCÍ FORMULÁŘ A ZLEPŠETE VAŠI KOMUNIKACI SE ZÁKAZNÍKY

* Povinný

Odesláním formuláře souhlasíte se zpracováním vašich osobních údajů. Vaše soukromí je pro nás důležité. Informace neposkytneme žádným třetím stranám.