Zpět na seznam
21. červen 2018
Blog

5 důvodů, proč vás budou zákazníci milovat - 2. část

V dnešní době to už není jen o špičkovém produktu či službě, ale z velké části o dobré péči o zákazníka.

V článku 5 důvodů, proč vás budou zákazníci milovat - 1. část  jsme vám přinesli prvních 5 důvodů, pro které budou vaši firmu zákazníci milovat, a které eliminují bariéry mezi zákazníky a vaší společností. Níže si můžete přečíst dalších 5. Tentokrát jsme se zaměřili především na technickou stránku zákaznické podpory, či velmi důležitý onboarding :)

1. ČEKÁNÍ

25 % zákazníků odejde ke konkurenci, protože jsou unavení z dlouhého čekání na lince

Řešení: S CloudTalkem budete přesně vědět, kdy jsou vaše busy hours. Můžete zajistit lepší pokrytí personálem a předejít tak zmeškaným a složeným hovorům. V kritických situacích vám pomůže funkce Callback a díky Vlastním hláškám, které si můžete sami nastavit, oznámíte zákazníkovi, že mu zavoláte automaticky zpět, až bude operátor volný. Nebo nabídněte zákazníkovi možnost zanechat Hlasovou zprávu, kterou si operátor jednoduše přehraje.

2. ŘEŠENÍ PROBLÉMŮ

82 % zákazníků chce svůj problém vyřešit co nejrychleji a napoprvé

Řešení: Pokročilé směrování hovorů od CloudTalku zajistí, že každý hovor od zákazníka se dostane vždy ke správnému operátorovi, který bude umět vyřešit jeho problém adekvátně a pohotově.

3. OMNICHANNEL ZÁKAZNICKÁ PODPORA

80 % zákazníků očekává, že budete znát jejich předchozí interakci se společností

Řešení: S CloudTalkem budete mít díky integraci všechny potřebné informace o zákaznících ze všech nástrojů (jako Helpdesk či CRM), které používáte, na jednom místě. Operátoři budou znát předchozí interakci zákazníka a budou mu umět lépe poradit či vyřešit jeho problém. Navíc zákazník nebude muset pokaždé objasňovat svůj problém.

4. SOCIÁLNÍ SÍTĚ

66 % zákazníků očekává, že jejich otázky na soc. sítích budou zodpovězeny nejpozději do 24 hodin

Řešení: Neignorujte soc. sítě, v dnešní době je využívá téměř každý. Navíc, soc. sítě nabízejí společnostem možnost komunikace se zákazníky. Využijte například Facebook Messenger, se kterým můžete mít i vlastního  Chatbota, který bude komunikovat se zákazníky za vás.

5. ZNALOSTI OPERÁTORŮ

29 % zákazníků přešlo ke konkurenci, protože operátoři neměli dostatečné znalosti

Řešení: Efektivní onboarding, pravidelné školení a praktické tréninky jsou nezbytné, aby vaši operátoři poznali vaši společnost, její produkty, zákazníky a postupy. Čím více operátora naučíte, tím spíše bude umět samostatně a efektivně vyřešit požadavky i problémy zákazníků. Více o tom, co by měl vědět operátor call centra se dočtete zde.


Odběr novinek